شناسهٔ خبر: 29864816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معارفه سرپرست فدراسیون والیبال؛

داوری: مشکل تعلیق وجود ندارد

تهران- ایرنا- «افشین داوری» سرپرست جدید فدراسیون والیبال در مراسم معارفه خود، گفت: مشکلی بابت تعلیق فدراسیون ایران از سوی نهادهای بین المللی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون والیبال، «احمد ضیایی» رئیس پیشین و بازنشسته این فدراسیون حضور نیافت. وی امروز اعلام کرد که از سمت خود استعفا نداده است.
«علی رغبتی» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از این وزارتخانه در جلسه معارفه سرپرست فدراسیون والیبال حضور داشت و اعلام کرد که داوری قصد شرکت در انتخابات را ندارد و فقط وظایف سرپرستی را انجام می‌دهد.
اعضای هیات رییسه فدراسیون به غیر از «مرتضی گرایلی» در این جلسه غایب بودند.
«بابک طالبی»، «صدیقه کعبی‌زاده» و «امیرحسین منظمی» نایب رئیس، نایب رئیس بانوان و دبیر فدراسیون والیبال مهم‌ترین غایبان این جلسه بودند.
داوری پس از دریافت حکم انتصاب خود به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال، گفت: امیدوارم با کمک همه اعضای فدراسیون، مجمع انتخاباتی را سالم برگزار کنیم تا تعللی در برنامه‌های فدراسیون وجود نداشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون را دارد؟ گفت: بهتر است وارد این موضوع نشویم.
داوری درباره قرارداد «ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران، خاطرنشان کرد: پس از جلسه معارفه، نشستی با حضور مسئولان کمیته‌های فدراسیون خواهیم داشت تا این موضوع و دیگر برنامه‌های فدراسیون را بررسی کنیم.
وی درباره اظهارات «احمد ضیایی» رئیس پیشین فدراسیون مبنی بر اینکه از سمت خود استعفا نداده است که با توجه این مساله احتمال تعلیق والیبال ایران وجود دارد، گفت: در کمیته ملی المپیک ایران و کمیته بین‌المللی المپیک این موضوع مطرح شد که قانون منع به کارگیری بازنشستگان پارلمانی است و نه حاکمیتی، بنابراین مشکلی برای فدراسیون به وجود نمی‌آید.
ورزشی **9118**2024**3783**

نظر شما