شناسهٔ خبر: 29853844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سری A۱ والیبال ایتالیا|شکست سیه‌نا و کارت قرمز برای معروف/ پیروزی یاران غفور مقابل یاران میرزاجان‌پور+ عکس

R1015159/P1435/S3,28,31/CT1

تیم والیبال سیه‌نا در شبی که سعید معروف از داور کارت قرمز گرفت، نتیجه را به شاگردان ولاسکو واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای تسنیم، در ادامه دیدارهای سری A1 والیبال ایتالیا، 2 دیدار از هفته یازدهم برگزار شد که در آن تیم های مونزا و مودنا بر حریفان خود غلبه کردند.

در بازی نخست که در حضور 4744 تماشاگر سالن «پالااسپورت پانینی» شهر مودنا برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 3 بر 2 بر یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا غلبه کرد. سیه‌نا در حالی این بازی را واگذار کرد که 2 بر یک از حریف خود پیش بود. کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی به دلیل صحبت با داور کارت زرد و سپس به دلیل ادامه مشاجره، کارت قرمز دریافت کرد. هدایت تیم مودنا بر عهده خولیو ولاسکو بود و سرمربی تیم سیه‌نا، خوان سیچلو بود. هر دو مربی آرژانتینی سابقه حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارند.

سیه‌نا با 2 پیروزی، 9 شکست و 9 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

در بازی دیگری که در سالن «پالا فلوریو» شهر «باری» برگزار شد، یاران مجتبی میزاجان‌پور در تیم کاستلانا باز هم متحمل شکست شدند و بازی را 3 بر 2 به میهمان خود مونزا و یاران امیر غفور واگذار کردند. میرزاجان‌پور 15 امتیاز برای کاستلانا و امیر غفور در 3 ستی که برای مونزا در میدان بود،‌ 6 پوئن کسب کرد.

مونزا با 6 پیروزی، 5 شکست و 16 امتیاز در جایگاه پنجم جدول و تیم کاستلانا با 11 شکست متوالی و بدون پیروزی و 4 امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد.

تصاویری از این 2 بازی را در زیر می‌بینید:

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما