شناسهٔ خبر: 29837444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زردپوشان اصفهانی دنبال شکست طلسم برانکو

R41346/P41362/S6,51/CT1

سپاهانی‌ها در دیدار برابر پرسپولیس، علاوه بر باز‌پس‌گیری صدر جدول از پدیده، به دنبال شکستن طلسم برانکو نیز هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سپاهان از زمان حضور برانکو در پرسپولیس تنها 2 بار موفق شده است این تیم را شکست دهد و همین امر سبب می‌شود تا زرد پوشان اصفهانی، در دیدار فردا انگیزه مضاعف داشته و به دنبال انتقام باشند.

دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس، عصر فردا در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود و نتیجه آن می‌تواند به طور تقریبی سرنوشت قهرمانی نیم فصل نخست را مشخص کند.

زردپوشان اصفهانی که با توجه به دیدار نسبتا راحت هفته آخرشان مقابل استقلال خوزستان، قصد دارند با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول رسیده و تا حدودی از قهرمانی نیم فصل مطمئن شوند؛ به‌دنبال شکستن طلسم شکست ناپذیری برانکو و شاگردانش در 2 فصل اخیر در مقابل خود نیز هستند.

برانکو همراه با پرسپولیس تا کنون 7 بار برابر سپاهان قرار گرفته و 3 برد،2 مساوی و 2 شکست به دست آورده است و نکته جالب توجه آنکه هر 2 شکست برانکو مربوط به روزهای نخست حضور وی در پرسپولیس است.

نخستین رویا رویی برانکو با سپاهان به بازی برگشت 2 تیم در لیگ چهاردهم مربوط می‌شود که طی آن سپاهان با گل‌های شریفی و شیمبا مقابل تک گل مرحوم نوروزی در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس را شکست داد.

دومین شکست برانکو برابر سپاهان مربوط به هفته چهارم لیگ پانزدهم است که سپاهانی‌ها در اصفهان با گلهای حاج صفی،اومانیا،عقیلی و خلعتبری در مقابل 2 گل عالیشاه و طارمی پرسپولیس را با نتیجه 4 بر 2 شکست دادند. بازی برگشت 2 تیم در لیگ پانزدهم با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و پس از آن پرسپولیس با برانکو مقابل سپاهان هیچ گاه بازنده نبوده است.

برانکو همراه با پرسپولیس در هر 2 بازی رفت و برگشت لیگ شانزدهم، سپاهان را شکست داد. بازی رفت 2 تیم در لیگ هفدهم نیز به تساوی ختم شده و در برگشت، باز هم پرسپولیس پیروز میدان بود.

حال در فصل جاری با اوج‌گیری دوباره سپاهان، زردپوشان اصفهانی امید زیادی دارند که با شکست پرسپولیس در نقش جهان، علاوه بر باز پس گیری صدر جدول، به طلسم شکست ناپذیری سرخ‌های پایتخت طی 2 سال و نیم گذشته، پایان دهند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما