شناسهٔ خبر: 29824925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمله تند یحیی به داور: با این وضع تا صبح هم نمی‌توانستیم گل بزنیم

سرمربی تیم پدیده اصلا از عملکرد داور بازی راضی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، در کنفرانس خبری به شدت از عملکرد داور بازی انتقاد کرد.

یحیی در این خصوص گفت:  امروز داوری هم ما را خیلی اذیت کرد. عادت ندارم در مورد داوری حرف بزنم اما داوری را در این مسابقه برای ما گذاشتند که در نیم‌فصل نخست کلاً سه بازی قضاوت کرده که دو مسابقه آن به جنجال کشیده است. با این داور تا صبح هم ما حمله می‌کردیم، نمی‌توانستیم به ماشین‌سازی گل بزنیم. داور (موعود بنیادی‌فر) روی گل حریف یک کرنر بی‌مورد برای آنها گرفت و در یک صحنه دیگر هم موقعیت گلزنی ما را بی‌دلیل قطع کرد. علاوه بر این در بیشتر صحنه ها خطای بی‌موردی برای حریف می‌گرفت.

سرمربی تیم پدیده خراسان ادامه داد: داوری بسیار ضعیف بود. نمی‌دانم برای چه بعد از اینکه ایشان از هفته هفتم به بعد محروم بود، چرا او را برای این دیدار انتخاب کردند. نمی‌دانم چرا داوری که کیفیت ندارد را باید اصلاً به لیگ برگردانیم! بعد از آن هم نمی‌دانم چرا این داور را برای این بازی مهم انتخاب کردند. از باشگاه هم می‌خواهم به فدراسیون نامه بزند و اعتراض کند. همانطور که گفتم با این داور ما تا صبح هم نمی‌توانستیم گل بزنیم، چون بازی را می خواباند.

گل‌محمدی گفت: در وقت اضافه بازیکن حریف پایش را گرفته و داور سوت می‌زند. اصلاً ما نمی‌خواهیم «فیرپلی» کنیم تو چرا سوت می‌زنی؟! اصلاً داور چنین حقی ندارد که بازی را نگه دارد، مگر بازیکنان در هوا به هم برخورد کردند؟ این داور در کل لیگ سه هفته سوت زده،‌ دو هفته آن به جنجال کشیده شده است. درست است شاید ما مثل تیم‌های پایتخت و بزرگ «برش» و پول نداشته باشیم، اما دلیلی ندارد با این داوری‌ها جلوی کار و پیشرفت ما را بگیرند. امروز واقعا برای داوری و برای انتخاب این داور متأسف شدم. این داور با سوت‌های خود همه را عصبی کرد. می‌دانم آدم‌هایی هستند که دوست ندارند تیم ما را اینجای جدول ببیند. برای آنها این موضوع سخت و سنگین است و هر کاری می‌کنند تا تیم ما را پایین بکشند. از باشگاه و بازیکنان می‌خواهم به کارشان ادامه دهند. تا الان جنگیندند و از الان به بعد هم باید با اعتماد به نفس به کارمان ادامه دهیم. امیدوارم باشگاه هم بتواند از حق بازیکنان که اینطور بازی می‌کنند دفاع کند.

254 251

نظر شما