شناسهٔ خبر: 29824136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدیک برد و یک باخت کسب کردند

به گزارش ایرنا، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال ، مقابل تیم نجف آباد اصفهان به پیروزی رسید.در این دیدار تیم هندبال فراز

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال ، مقابل تیم نجف آباد اصفهان به پیروزی رسید.
در این دیدار تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت عصر روز پنجشنبه در خانه خود با نتیجه 32بر 30مقابل تیم نجف آباد اصفهان به پیروزی رسید.
فرازبام خائیز دهدشت در بازی های این فصل با پنج پیروزی و 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار دارد.
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت اسفند 96 جواز حضور در لیگ برتر هندبال را کسب و برای اولین فصل در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد.
تیم هندبال فرازبام خائیزدهدشت 9بازیکن تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد.
شهرستان کهگیلویه با مرکزیت شهردهدشت 32هیات ورزشی دارد.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال مردان ایران ،ششمین شکست را در هشتمین بازی این فصل پذیرفت.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران که تا پیش از این بازی تنها یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود ،در هشتمین گام عصر امروز جمعه به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت و در یک بازی نزدیک نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد.
نفت و گاز گچساران در این بازی که در خانه حریف برگزار شد با نتیجه 18بر 19 شکست را پذیرفت تا نوار ناکامی هایش ادامه یابد.
تیم نفت و گاز گچساران نخستین نماینده تاریخ ایران بود که 2 سال پیش در جام باشگاه‌های هندبال جهان شرکت کرد و مقام چهارم رقابت‌های آن سال را کسب کرد.
این تیم سابقه کسب مقام هفتم جام هندبال باشگاه‌های جهان را نیز در سوابق خود دارد.
هم اکنون تیم های سپاهان اصفهان ،زاگرس اسلام آباد در رده اول و دوم لیگ برتر هندبال کشور قرار دارند.
تیم‌های نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، نیروی زمینی کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فراز بام خاییز دهدشت، هیات نجف آباد، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد در فصل 1397- 1398 لیگ برتر هندبال ایران حضور دارند.
8143/1662
انتهای پیام

نظر شما