شناسهٔ خبر: 29814721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آیت‌الله یعقوبی: خطر درعراق هنوز پابرجاست

ابنا

مرج تقلید شیعیان عراق گفتند: هنوز پا برجا است و دشمنان در کمین ما هستند و مزدوران طمع گر آنها در میان ما قرار دارند و حاضر هستند که عراق و اهل آن را با کمترین قیمت بفروشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله العظمی محمد یعقوبی تمام اقشار ملت عراق را به هوشیاری و بصیرت به صورت مستمر دعوت کرد تا تمام دستاوردهای این ملت که با خون های پاک به دست آمد از بین نرود و فاسدان و دیکتاتورانی که فقط به دنبال مصالح شخصی خود هستند، در عراق دوباره بر سر کار نیایند.

این مرجع تقلید در دیدار جمعی از شیوخ عشایر سنی و شیعه بغداد و مناطق پیرامون از فداکاری های ملت عراق در مواجهه با چالش های سخت تقدیر و بر حضور در میدان برای تثبیت امنیت و جلوگیری از وقوع بحران تاکید کرد.

ایشان در ادامه این دیدار اظهار داشتند: نیاز به حضور در صحنه تمام نشده و زمان پیروزی بر تروریسم، فساد، مزدوری بیگانه و زوال هویت ملی و حمایت از وحدت عراق، حفظ ثروت های آن و صیانت از کرامت مردم عراقی و دیگر اهداف استراتژیک نرسیده است. خطر هنوز پا برجا است و دشمنان در کمین ما هستند و مزدوران طمع گر آنها در میان ما قرار دارند و حاضر هستند که عراق و اهل آن را با کمترین قیمت بفروشند.

آیت الله العظمی یعقوبی تاکید کردند: در حالی که خون شهدا خشک نشده و اعلامیه های آن ها خیابان ها و میدان ها را پر کرده است، برخی از افراد بی اعتنا به خون عراقی ها و دردها و فریادهای آنها تصمیماتی می گیرند و رفتارهایی انجام می دهند که نشان دهنده یک خطر بزرگ است و راهروهای تاریک شاهد توافقاتی برای خرید و فروش هویت ها و بردن ملت به یک آینده تاریک است.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما