شناسهٔ خبر: 29814255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آخرين آمار مجروحان حادثه تروريستي چابهار 40 نفر اعلام شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - رئيس مرکز فوريت هاي پزشکي دانشکده علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني ايرانشهر گفت: بر اساس آخرين آمار، حادثه تروريستي صبح امروز پنجشنبه چابهار 2 شهيد و 40 مجروح داشته است.

محمودرضا ناصح در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: 10 نفر از مصدومان اين حادثه تروريستي به صورت سرپايي در بيمارستان امام علي(ع) چابهار درمان و 30 نفر براي ادامه درمان بستري شدند.
وي ادامه داد: هم اينک هشت نفر از مصدومان اين حادثه تروريستي به اتاق عمل منتقل شدند که بر اساس آخرين نظر پزشکان حال 2 نفر آنان وخيم گزارش شده است.
رئيس مرکز فوريت هاي پزشکي دانشکده علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني ايرانشهر افزود: از کل مجروحان اين حادثه تروريستي 28 نفر مرد، هشت نفر زن و چهار نفر کودک هستند.
ناصح تاکيد کرد: هم اينک تمام امکانات براي رسيدگي به وضعيت مصدومان اين حادثه تروريستي بکار گرفته شده و جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد.
وي ادامه داد: تيم بحران دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر در آماده باش کامل قرار دارد تا بهترين خدمات را به مصدومان اين حادثه ارائه دهد.
به گفته محمد هادي مرعشي معاون امنيتي انتظامي استاندار سيستان و بلوچستان خودرو وانت تويوتا حامل مواد منفجره در ساعت حدود 9:55 دقيقه امروز قصد ورود به مقر ستاد انتظامي شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامي روبه رو شد و عامل انتحاري، اين خودرو را درب ورودي اين ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسيد.
برخي شبکه هاي اجتماعي نوشته اند: گروهکي تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئوليت اين انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ايرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با درياي عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهاي ديگر سيستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کيلومتري جنوب زاهدان مرکز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما