شناسهٔ خبر: 29810325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الگری: دیدار برابر یانگ بویز از بازی با اینتر برای ما مهم‌تر است؛ وقتی در دفاع منسجم نباشیم، آسیب‌پذیر می‌شویم

علیرضا نجاتی

سرمربی یوونتوس معتقد است مسابقه برابر یانگ بویز که در صدرنشینی آن ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تعیین کننده است، مهم تر از دیدار برابر اینتر در لیگ به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در هفته پانزدهم سری آ، در مهم ترین بازی هفته تیم های یوونتوس و اینتر در استادیوم آلیانتس تورین دیدار دربی ایتالیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

فردا دربی ایتالیا را در پیش داریم. فارغ از جایگاه دو تیم در جدول، یک شب جذاب را خواهیم داشت. دیدار فردا یک آزمون فنی و ذهنی برابر تیمی خواهیم داشت که پیشرفت زیادی داشته است و آن ها در کنار ناپولی، رقبای ما برای قهرمانی اسکودتو هستند. این دیدار همانند یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. نقطه قوت اینتر؟ آن ها تیمی هستند که با تکنیک و سرعت بازی می کنند و همچنین مهاجمی فوق العاده چون ایکاردی دارند. به اسپالتی بابت کاری که در اینتر انجام داده است، تبریک می گویم.

اهمیتی نمی دهم که رقبای ما چگونه کار می کنند، ما باید روی کار خودمان متمرکز باشیم. بازی ها و امتیازات زیادی باقی مانده است. دیدار برابر یانگ بویز در روز چهارشنبه از دیدار فردا شب برای ما مهم تر است زیرا برابر یانگ بویز باید برای سرگروهی در گروه خود در لیگ قهرمانان بازی کنیم. دیدار برابر اینتر، فقط یک بازی از لیگ است.

وی در خصوص شرایط بازیکنان تیمش افزود: 

هنوز دقیق نمی دانم که کانسلو و دی شیلیو، کدام یک مدافع چپ و راست تیم خواهند بود. هردوی آن ها این توانایی را دارند تا به خوبی در سمت چپ و راست خط دفاع بازی کنند. باید استمرار و پیوستگی خود در بازی را داشته باشیم و عملکرد بهتری ارائه دهیم. وقتی در دفاع منسجم نباشیم، آسیب‌پذیر می‌شویم. در واقع حریفان تنها از این راه می توانند به ما ضربه بزنند. بنابر این باید روی این موضوع کار کنیم.

امره جان در لیست تیم حضور خواهد داشت و در شرایط روحی و بدنی خوبی قرار دارد. احتمال حضور او در دقایقی از بازی را رد نمی کنم. رودریگو بنتانکور با مشکل کمر مواجه شده است و پس از دیدن تمرینات امروز او، چگونگی تشکیل اعضای خط را مشخص خواهم کرد. تولد آندره آ آنیلی؟ قاطعیت رییس، اولین ویژگی او بود که مرا فورا تحت تاثیر قرار داد. این یک خصیصه بسیار خوب است که واقعا آن را می پسندم.

نظر شما