شناسهٔ خبر: 29791062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عشق به اهل بیت در قلوب مردم، سرمایه ای برای استفاده در تقویت مکتب ولایت است

مدیر موسسه غدیرشناسی اظهار داشت: ما رایگان اهل بیتی نشدیم و ائمه و امامزادگان خرج ما کردند لذا سرمایه ولایت بزرگترین سرمایه عالم است که دشمن تلاش می کند آن را که از چنگ ما بیرون بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلیمن سعید شاه آبادی، مدیر موسسه غدیر شناسی، امروز(۱۴ آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به آغاز فعالیت این موسسه از ۸ سال پیش، گفت: طی این سالها با رویکرد آموزشی کار کردیم.



وی افزود: کلاس های آموزشی که بتواند توانمندی پاسخگویی به شبهات برای دفاع عالمانه و استدلالی از آموزه های مکتب ولایت فراهم کند، برگزار کردیم زیرا حتی فرهیختگان مثل معلمین و طلاب هم توانایی دفاع و پاسخگویی در حوزه اعتقادات ندارند.



حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی افزود: حجم شبهه افکنی دشمن، هر سال بیش از سال گذشته است و گرچه ما هم فعالیت های زیادی پس از انقلاب انجام دادیم اما بهترین مقایسه، مقایسه با فعالیت دشمن است و شتاب آنها برای ایجاد خلل در اعتقادات ما بیش از شتاب ما است زیرا هر چه خوردند از ولایت است.



وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ روز سفر به نقاط مختلف کشور داشتم و اتفاقات خوبی در حمایت از فعالیت های موسسه افتاده و هیچ استانی را بدون رضایت نماینده ولی فقیه ورود نکردیم؛ بیان داشت: بیش از ۱۲ هزار نفر را تاکنون سر کلاس های غدیرشناسی بردیم؛ عشق به اهل بیت در قلوب مردم سرمایه ای است که باید از آن استفاده کنیم.



مدیر موسسه غدیر شناسی خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی به حوزه آموزش که زیربنایی است، اهتمام لازم را نکردند شاید چون زیرساختی است و امروز دانشجویان بیش از دیگران در معرض خطر هستند؛ ما کار به چپ و راست نداریم، غدیر باید وحدت آفرین باشد همانگونه که نباید عامل اختلاف چپ و راست باشد.


وی با تصریح به اینکه بنده کفش آهنی به پا کردم و در این راه با عنایت اهل بیت گام بر می دارم زیرا می خواهیم سرمان بلند باشد؛ اظهار داشت: ما رایگان اهل بیتی نشدیم و ائمه و امامزادگان خرج ما کردند لذا سرمایه ولایت بزرگترین سرمایه عالم است که دشمن تلاش می کند آن را که از چنگ ما بیرون بیاورد.


مدیرموسسه غدیر شناسی پیشنهاد داد: جریان تربیت استاد غدیرشناسی از کرمان آغاز شود گرچه دوره کوتاهی پیش از این در قم برگزار شده است.



در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی حضور شخص مدیر موسسه غدیر شناسی برای معرفی فعالیت موسسه  در استان ها را نشان از انگیزه بالای او دانست که جای قدردانی دارد و با اشاره به ظرفیت قابل توجه کرمان با داشتن حدود ۷ تا ۸ هزار طلبه در استان و در قم، بهترین راه برای همکاری دو جانبه را نشست با معاونت روحانیون و معاونت حوزه علمیه استان دانست.

 

نظر شما