شناسهٔ خبر: 29784097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جذب نیمی از اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی طرح‌های عمرانی آستارا

معاون برنامه‌ریزی فرماندار آستارا از جذب ۵۰ درصد از اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کامبیز لقمانی‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا در نشست کمیته برنامه‌ریزی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به جذب ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانی آستارا گفت: تا تکمیل طرح‌های معوقه هیچ پروژه جدیدی را شروع نمی‌کنیم.

وی اعتبار تصویبی طرح‌های عمرانی شهرستان را ۱۷۰ میلیارد ریال دانست و افزود: از این مقدار اعتبار تصویبی تاکنون ۵۰ درصد آن جذب شده است.

معاون امور عمرانی فرماندار آستارا با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان طرح‌های عمرانی موردنظر خود را برای بهره‌برداری تا آغاز دهه فجر باید به فرمانداری اعلام کنند، اظهار داشت: استخر شنا و یکی از مدارس در حال نوسازی شهرستان آستارا قرار است امسال در طول دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

لقمانی‌مقدم با اشاره به اینکه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی در اولویت باشد، افزود: اعتبار تصویب‌شده آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که نتوانند جذب اعتبار کنند از آن‌ها سلب‌شده و به دستگاه دیگری تزریق اعتبار شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آستارا در حوزه آب با کمبود زیرساخت مواجه شده است، تصریح کرد: برای سال آینده قرار نیست طرح عمرانی جدیدی آغاز شود و اولویت با تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

انتهای پیام/ع

جذب ۵۰ درصد از اعتبار طرح‌های عمرانی آستارا

نظر شما