شناسهٔ خبر: 29667654 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سایت« اسلام پلاس» در قم رونمایی شد

حوزه/مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس به همت موسسه ائمة الهدی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه قم امشب در مجتمع امین قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس به همت موسسه ائمة الهدی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه قم امشب در مجتمع امین قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش:  موسسه ائمة الهدی به‌صورت مستقل و با کمک‌های خیران خیراندیش در عرصه‌های نشر بین‌المللی معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل، تهیه پادکست‌های صوتی، تصاویر گرافیکی، کلیپ و انتشار کتب متناسب با نیاز جوامع اسلامی فعالیت می‌کند و راه‌اندازی سایت اسلام پلاس در راستای تحقق این اهداف راه‌اندازی شده است.

لازم به ذکر است: بخش احادیث اسلام پلاس« islamplus.net» با 2500 روایت و با 8 زبان فارسی، عربی،انگلیسی، اسپانیائی، روسی، چینی، اردو و فرانسوی در حال فعالیت است.

از مهم‌ترین ویژگی این سایت « islamplus.net» می‌توان به انگلیسی بودن آن اشاره کرد؛ زیرا این سایت باهدف ترویج معارف اهل‌بیت(ع) در عرصه بین‌الملل راه‌اندازی شده است.

 

نظر شما