شناسهٔ خبر: 29578167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری

تفکر بسیجی راه پیشرفت همه جانبه کشور است

صاحب‌خبر -
آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی در نشست روشنگری و بصیرتی گفتمان ولایت که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت اظهار داشت:در کلام امام خمینی رحمه الله علیه و رهبری بسیج یعنی به فعلیت رساندن ظرفیت‌های ملی و بین المللی و امادگی همه جانبه در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها در حفظ و تداوم اسلام ناب و انقلاب اسلامی.
 
تفکر بسیجی راه پیشرفت همه جانبه کشور است

وی افزود:مکتب اسلام ناب، رهبری الهی، یاران جان بر کف، حضور مردم در صحنه و استقامت مهمترین عوامل پیروزی مسلمانان در صدر اسلام بود که در انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه نیز همین عوامل با الگو گیری از سیره نبوی باعث پیروزی انقلاب شدند.
آیت الله کعبی تشکیل بسیج را نماد حضور مردم در صحنه دانست وافزود:راه پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی تفکر بسیجی و عمل بر اساس آن است.
استاد سطوح عالی در پایان ابراز داشت:آمریکا دشمن شماره یک نظام اسلامی است و طبق آیات ۴۵ تا ۴۷ سوره انفال مقاومت، اعتمادبه قدرت خدا، ولایت مداری، حفظ وحدت و انسجام، صبرو تحمل و عمل بر اساس وظیفه از مهمترین توصیه‌های قرآنی برای مقابله با دشمن است که با عمل به آن‌ها ما را برآن دشمن قسم خورده پیروز خواهد کرد.
در این نشست مدیران نمونه و فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج تجلیل شدند.
 
تفکر بسیجی راه پیشرفت همه جانبه کشور است
 

نظر شما