شناسهٔ خبر: 29515350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

پیام تشکر "راشد الراشد" از هیئت طومار مردمی برای تشکیل شورای تدوین قانون اساسی ملی بحرین

ابنا

یکی از رهبران معارض بحرینی و رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الإسلامی، پیام تشكر ویژه اى را به رئیس و اعضاى هیئت طومار مردمی که درصدد تشکیل شورای تدوین قانون اساسی ملی بحرین هستند ارسال كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دكتر «راشد الراشد» از رهبران معارض بحرینی و رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الإسلامی، پیام تشكر ویژه اى را به رئیس و اعضاى هیئت طومار مردمی که درصدد تشکیل شورای تدوین قانون اساسی ملی بحرین هستند ارسال كرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

"شما در این طومار  دست به كار بزرگى كه راه روشنی برای توقف دیکتاتوری و استبداد آل خلیفه و اربابان غربی آنها در بحرین است، زدید.  شما با حفظ این حركت آن را در تاریخ ثبت و به یادمان خواهید سپرد. و ملت بحرین هیچگاه شهدای قهرمان و جان فشانی و فداکاری های صورت گرفته در راه عزت و کرامت را فراموش نخواهد کرد."

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ والصَّلَاهُ وَ السَّلَامُ عَلَى نَبِیِّنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبینَ الطَّاهِرینَ.

خداوند متعال در قرآن مجید می فرماید:پس هنگامی که طالوت لشکر کشیده سپاه خود را گفت: (خدا شما را به نهر آبی آزمایش کند، هرکه از آن بیاشامد از من و هم آئین من نیست و من هر که به هیچ نیاشامد یا کفی پیش برنگیرد از من و آیین من خواهد بود، پس همه سپاهش آشامیدند به جز عده قلیلی از آنها، و چون طالوت و سپاه مومنش از نهر گذشتند «و مواجه با دشمن شدند لشکر بیمناک گشته» گفتند: ما را تاب مقاومت جالوت و سپاه او نخواهد بود. آنان که با لقاء و حشمت خدا و ثواب آخرت معتقد بودند (ثابت قدم مانده) گفتند: چه بسیار شده که گروهی اندک به یاری خدا به سپاهی بسیار غالب آمده و خدا با صابران است. «سوره بقره آیه 249»

سرکارخانم مروه حمید حفظه االله رئیس سازمان ملی طومار مردمی و دست اندرکاران محترم السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پس از سلطه و استیلای آل خلیفه بر قدرت در بحرین در سال 1783م در حدود 235 سال پیش، کشور بحرین از نظام استبدادی و دیکتاتوری فراگیر رنج می برد و این رژیم با اشغال و غصب قدرت و احتکار منابع، فضای خفقان و استبداد را حاکم کرده و مردم قهرمان با فدا کردن هزاران شهید و قربانی، خواستار آزادی و کرامت بوده اند و با تداوم قیام ها و انقلاب های پی درپی خواستار حقوق تضیع شده خود بودند در حالی که رژیم آل خلیفه با به کارگیری روش سرکوب و ارعاب براساس سیاست های مشت آهنین و گشودن آتش بر روی مردم، موجب قربانی شدن صدها بلکه هزاران انسان بی گناه از مردم شریف بحرین گردیده است.

در شرایط کنونی این کشور شاهد انقلاب تاریخی بزرگی است که همه مردم که حق شهروندی دارند در آن شرکت دارند و خواستار برکناری سلطه استبدادی و حکومت دیکتاتوری هستند.

این انقلاب از 14 فوریه 2011 و تاکنون ادامه دارد و توانست چهره مخوف رژیم آل خلیفه را افشاء و مشروعیت آن را تا ابد زیر سوال ببرد.

آل خلیفه برای انتقام گیری از این انقلاب کینه های تاریخی خود را برملا ساخته و سینه های مردم را آماج گلوله و آتش خود قراردادند و تاکنون از بدو انقلاب شکوهمند فوریه تاکنون بیش از 300 نفر شهید شدند.

آل خلیفه به این جنایت بسنده نکرده بلکه از مردم ا نتقام گیری های مختلف از جمله اعطاء تابعیت سیاسی به مزدوران خارجی نموده تا در ساخت و ترکیب جمعیتی بحرین ایجاد اختلال نموده و با تضیعف جایگاه مردم اصیل در بحرین بتوانند به سلطه غاصبانه خود تداوم دهند و منابع کشور را به تاراج ببرند و برای تحقق این هدف شوم و انتفام از مردم از طریق شرکت های روابط عمومی و پرداخت رشوه های سخاوتمندانه وجدان های بی ارزش را خریداری کنند تا بتواند چهره های ددمنشانه خود را بازسازی و زیبا جلوه دهند.

در آستانه انتخابات فرمایشی که رژیم با به کارگیری همه توان و امکانات خود تلاش دارد آن را با موفقیت آمیر نشان دهد و به جهانیان اعلام کند که پیامدهای انقلاب مردمی به پایان رسیده و شرایط به حالت طبیعی و بطور شروع بازگشته است ولی از داخل بحرین سازمان ملی طومار مردمی توسط شهروندان غیور اعلام موجودیت کرده و"سرکارخانم مروه حمید" با اعلام فراخوان و صدور طومار به جهانیان اعلام کرد که مردم بحرین خواستار عدالت و دمکراسی هستند و ثابت کرد که روند مبارزه که با برکناری رژیم دیکتاوری و استبداد و حکومت نامشروع آغاز شده است هنوز با عزم وثبات و قاطعیت ادامه دارد و خواسته های مشروع مردم تا تحقق آن تداوم دارد.

این اقدام درحالی آغاز شد که از دستاوردها و فداکاری های مردم از 235 سال گذشته از بدو فرمانروایی غاصبانه آل خلیفه و تاکنون حمایت و پاسداری می کند و تأکید دارد که مردم بزرگوار بحرین با عزم و پایداری خواستار دستیابی به آزادی و رهایی از این نوع برده داری و بهره کشی و نظام تمامیت خواه دیکتاتوری و استبدادی می باشند.

ضمن تجلیل و درود به "سازمان ملی طومار مردمی" و رئیس آن "سرکار خانم مروه حمید" از این دستاورد تاریخی بزرگ که توانست فرصت سرکوب انقلاب شکوهمند فوریه را از رژیم نامشروع بگیرد و با تقدیر و سپاس به همه دست اندرکاران این سازمان و کارگروه های این طومار و فراخوان مردمی از استکبارشکوهمند و اقدام شایسته آنان در زنده نگاه داشتن مبارزات سرسختانه مردم و حفظ و پاسداری ازآن، بی تردید تاریخ اقدام و نقش این گروه را فراموش نخواهد کرد زیرا این اقدام در این شرایط سخت و دشوار که رژیم تلاش داشت تا اراده مردم را در هم شکند و سرکوب نماید ولی قهرمانان این سازمان ملی توانستند مردم شریف و غیور بحرین را سربلند کنند.

رجاء واثق داشته باشید که با مبارزات مردمی بزرگ خود توانستید در عمق خاک پاک بحرین نهال پیروزی بزرگی را بکارید تا دوران ظلم و فساد و استبداد به پایان برسد و دوره زوال رژیم دیکتاتوری و برکناری استبداد از میهن عزیز، آغاز گردد. و به درستی خداوند متعال وعده حق داده است «و نرید ان نمّن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.» القصص آیه 5

دکتر راشد الراشد
سنه 17 نوامبر 2018
موافق با 9 ربیع الاول 1340

..........................
پایان پیام/ 167

نظر شما