شناسهٔ خبر: 29513490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ناجا:

توطئه افکنی دشمنان در ایران عملی نمی شود

ارومیه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد آشوب در ایران هستند، گفت: توطئه افکنی آنان در این کشورر اسلامی هیچگاه عملی نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ حسین اشتری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از دی سال گذشته تاکنون تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و بی نظمی در ایران بکار گرفته اند اما توطئه های آنان با هدایت های داهیانه رهبری و بصیرت مردم خنثی شده است.
وی اضافه کرد: رییس جمهوری آمریکا در این مدت با هدف ایجاد هرج و مرج در کشور، تحریم های اقتصادی و فشارهای روانی را پایه ریزی کرد اما این توطئه نیز توسط مردم و مسوولان نقش برآب شد.
سردار اشتری ادامه داد: مردم ایران در چهلمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.
وی تاکید کرد: هم اکنون با وجود ناامنی در کشورهای مختلف منطقه، در هیچ نقطه ای از ایران اعم از شهری و روستایی مشکلات امنیتی وجود ندارد و این نعمت بزرگ به برکت حضور نیروهای مقتدر انتظامی، مرزبانی، سپاه، اطلاعات و ارتش حاصل شده است.
وی اضافه کرد: همه ما باید قدر این امنیت را بدانیم و شبانه روز تلاش کنیم تا خدشه ای به این امنیت پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی وارد نشود.

** هوشمندسازی پلیس در اولویت ناجاست
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی پلیس در بخش های مختلف در اولویت ناجاست و یکی از شیوه های آن استفاده از دوربین در سطح شهر برای پایش تصویری است.
سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با تاکید بر اینکه تاکنون در این بخش موفق عمل شده، افزود: پایش تصویری موجب کاهش وقوع جرم در سطح جامعه شده و این نشان از تاثیر مثبت هوشمندسازی پلیس است.
وی ادامه داد: ناجا در تلاش است تا تجهیزات به روز را در اختیار پرسنل خدوم خود قرار دهد زیرا استفاده از فناوری، مدت زمان پاسخگویی پلیس به مردم را کوتاه تر می کند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از سربازان دلیر و مقتدر خود و با برخورداری از توانمندی های بالا و تجهیزات روز، حافظ مرز‌های کشور است.

** مردم آذربایجان غربی غیرت خود را به اثبات رسانده اند
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار آذربایجان غربی در طول دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی همواره در کنار مسوولان و رزمندگان بودند، بیان کرد: این مردم با گروهک های ضدانقلاب و اشرار مسلح جنگیدند و غیرت خود را به اثبات رساندند.
وی گفت: مصداق بارز ایثار مردم آذربایجان غربی در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی، نثار خون 12 هزار شهید در این راه مقدس است.
سردار اشتری افزود: امروز نیز به برکت خون شهدا و حضور رزمندگان، مرزهای کشورمان به ویژه در آذربایجان غربی از امنیت پایدار برخوردار است.
وی بیان کرد: عوامل نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشراف امنیتی کامل بر منطقه، توانستند وقوع هر گونه جرائم را به حداقل برسانند.
وی بیان کرد: کاهش جرایم در جامعه و سرعت بخشی در خدمات رسانی به مراجعه کنندگان، رضایت مردم استان از پلیس را به بالاترین میزان رسانده است.
به گزارش ایرنا سردار اشتری صبح روز چهارشنبه جهت حضور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی وارد ارومیه شد؛ در این مراسم با اهدای لوحی از زحمت های سردار ناصر اصلانی قدردانی و سردار مسعود خرم نیا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی معارفه شد.
9918/6009/3072

نظر شما