شناسهٔ خبر: 29502885 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مشکلات کشور را مي توان با بسيج مردمي رفع کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: مشکلات کشور را مي توان با بسيج مردمي پشت سر گذاشت، ما با پشتوانه اين نيرو مي توانيم با قدرت اهداف انقلاب را ادامه دهيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، «مسعود پزشکيان» در ابتداي جلسه علني امروز - چهارشنبه- مجلس ضمن تبريک هفته بسيج افزود: ما با پشتوانه بسيج توانستيم در مقابل تمام قدرت‌هايي که تلاش کردند انقلاب‌ اسلامي را زمين‌گير و روند گذشته را بر کشور حاکم کنند، بايستيم و انقلاب با قدرت ادامه پيدا کرد.
وي خاطرنشان کرد: ما براي حل مشکلات امروز و آينده کشور به همان باور و اعتقادي نياز داريم که در زمان جنگ همه مردم داشتند، آنان بدون در نظر گرفتن مناصب و منافع شخصي براي حفظ آب و خاک با تمام وجود در صحنه حاضر شدند تا انقلاب را حفظ کنند.
نايب رييس اول مجلس اظهار داشت: در آن زمان کارگر، کشاورز و کارمند کار و زندگي خود را تعطيل ‌کردند و براي دفاع از آب و خاک در صحنه‌ها و جبهه‌ها حاضر ‌شدند.
پزشکيان تصريح کرد: هر زمان که کشور، انسان‌ها و مردم به اين باور برسند که براي حفظ ارزش ها نياز به حضور تمام قد در ميدان مبارزه است، آن زمان يقينا خواهيم توانست همه مشکلات را حل کنيم، فقط کافي است اين باور در ما به وجود بيايد که با بسيج و با حضور اعتقاد و باورمان مي‌توانيم مشکلات پيش‌رو را حل کنيم.
وي با بيان اين که هفته جاري مصادف با هفته بسيج و هفته وحدت است، اظهار داشت: ما همه با هم برادريم، اگر اين موضوع را باور کنيم و با باور به برادري در صحنه حضور پيدا کنيم، همه مشکلات با همدلي و همکاري قابل حل است.
نايب رييس اول مجلس اظهار اميدواري کرد: در هفته بسيج بتوانيم پاسخگوي گرفتاري‌هايي باشيم که مردم با آن روبرو هستند.
پزشکيان تصريح کرد: ان شاءالله با راه و رهنمودهايي که خداوند در برابر ما قرار داده از اين گرفتاري ها با قدرت خارج مي شويم.
سيام*9121**1058**1336
انتهاي پيام /*

نظر شما