شناسهٔ خبر: 29499190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیر ثبت کانون هواداران مس هستیم

رییس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه به منظور احترام به خواست هواداران، پیگیر ثبت کانون هواداران باشگاه مس هستیم، گفت: با ثبت رسمی این کانون، یکی از بهترین مجموعه های هواداری در کشور را خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و همراهان، رییس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان، ناظر ورزش شرکت مس و تعدادی دیگر از مسئولان در نشستی صمیمی با رییس کانون و لیدرهای تیم فوتبال مس کرمان پیرامون مسائل کانون هواداران به بحث و گفت و گو نشستند.

عیسی ابراهیمی، رییس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان در این دیدار با تشکر از کانون هواداران تیم فوتبال مس، هواداران را سرمایه اصلی باشگاه عنوان کرد و گفت: هواداران تمامی تیم های زیر مجموعه باشگاه مس را مورد حمایت و تشویق خود قرار می دهند، به طوری که این کار در هر شرایط جوی و حتی در دورترین نقاط کشور نیز عاشقانه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور احترام به خواست هواداران عزیز پیگیر ثبت کانون هواداران هستیم، افزود: طی سال های گذشته هواداران ما همواره جزو بهترین های کشور بوده اند که در این زمینه تقدیرنامه های مختلفی را نیز از فدراسیون فوتبال دریافت کرده اند از این رو با ثبت رسمی کانون هواداران باشگاه مس یکی از بهترین مجموعه های هواداری در کشور را خواهیم داشت.

حجت الاسلام توحیدی، مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بعد از شنیدن دغدغه های اعضای کانون تیم فوتبال مس و دیدگاه های آن ها در ارتباط با موضوعات هواداری تیم مس، با بیان اینکه هواداران روح یک تیم ورزشی هستند، گفت: عمیقا از اینکه شنیدم، هنوز برای کانون هواداران مس تشکیلات رسمی راه اندازی نشده است، ناراحت شدم.

وی با تاکید بر ثبت رسمی کانون هواداران باشگاه مس، از خادمی، رئیس کانون هواداران خواست، برای تشکیل رسمی کانون هواداران باشگاه، اساس نامه های باشگاه های باسابقه و بهترین ساختار باشگاه های لیگ برتری را برای این موضوع ایجاد کند.

حجت الاسلام توحیدی افزود: باید بهترین امکانات به منظور تشویق برای هواداران تیم مس فراهم شود و امکانات لازم از جمله پرچم و کاور در اختیارشان قرار گیرد تا اهتزاز پرچم های مس در ورزشگاه با بهترین کیفیت ممکن صورت گیرد.

وی کانون هواداران را یکی از ارکان اصلی باشگاه عنوان کرد و لیدرهای تیم فوتبال مس را روح ساختار این کانون دانست و تصریح کرد: زمانی که بازی تیم برابر سپاهان را مشاهده کردم به واسطه جو استادیوم و حضور پرشور هواداران حقیقتاً به مس کرمان افتخار کردم که بخش اعظم این اقدام بزرگ حاصل تلاش شما بوده است.

مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس خطاب به هواداران مس یادآور شد: تمام تلاشتان را بر صعود تیم به لیگ برتر بگذارید و اجازه ایجاد حاشیه به دیگران ندهید تا تیم با کادر و بازیکنان بسیار خوبی که دارد در آرامش به کار خود ادامه دهد.

 حجت الاسلام توحیدی گفت: اطمینان داشته باشید، شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه مس کرمان با تمام توان حمایت خواهد کرد و تا امروز نیز به تمامی تعهدات خود پیرامون باشگاه عمل کرده است.

وی با اعلام اینکه بنی اسدی راد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز پیگیر مسائل ورزش شرکت مس هستند و نتایج تیم مس کرمان را دنبال می کنند، ابراز امیدواری کرد: همگی جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ب

دیدار مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت ملی صنایع مس با لیدرهای هواداران مس کرمان

 

نظر شما