شناسهٔ خبر: 29496981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسیج حضور آگاهانه ملت در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ترویج تفکر انقلابی در بسیاری از کشورها گفت: امروز تمام پایگاه‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه  امروز در دیدار مسئولان بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه بسیج حضور آگاهانه ملت در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب افتخارات و دستاوردهای بسیاری داشته که همه در سایه ولایت‌مداری به دست آمده و مقام معظم رهبری در تمام برهه‌ها و چالش‌های ایجاد شده سکاندار انقلاب و نظام بوده است.

ریحانی با بیان اینکه تفکر انقلابی در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرده است افزود: براساس همین تفکر جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان مقابله و در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنند و برخی از کشورهای منطقه که زمانی تحت سلطه استکبار بودند اکنون رهایی یافته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به هفته بسیج و دستاوردها و خدمات بسیج برای انقلاب عنوان کرد: هدف امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج مردمی حضور قدرتمند آن‌ها در تمام صحنه‌ها و ایجاد یک نظام تربیتی و فرهنگی در جامعه برای حفظ جوانان بود و این مهم تاکنون محقق شده است.

 

انتهای پیام/ز

هفته بسیج و دستاوردها و خدمات بسیج

نظر شما