شناسهٔ خبر: 29496311 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عزم آهنين تلاشگران البرز تحريم را ناکارآمد کرده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- سرپرست استانداري البرز گفت: امروز عزم آهنين تلاشگران عرصه توليد و صنعت اين استان ، تحريم و فشارهاي اقتصادي را ناکارآمد کرده است.

به گزارش ايرنا، عزيزالله شهبازي شامگاه سه شنبه در آئين پاياني نخستين نمايشگاه توانمندي هاي توليدي و صادراتي البرز افزود: اکنون با همت تلاشگران، کسب و کار و توليد استان بدون توجه به فشارهاي اقتصادي و تحريم هاي دشمنان رونق گرفته و بخش صنعت و توليد در حال برنامه ريزي بيشتر براي توسعه است.
وي خاطر نشان کرد: حاشيه اي درالبرز وجود ندارد و تمام کساني که در بخش توليد مشغول به فعاليت هستند با عزمي آهنين وظايف خود را انجام مي دهند.
شهبازي گفت: دست اندرکاران و عوامل برنامه ريزي و توليد استان البرز متحد و منسجم امور را پيش مي برند و
از فرصت ها به خوبي استفاده مي شود.
سرپرست استانداري البرز خاطرنشان کرد: ثروت هاي طبيعي به کمک اين استان آمده و به همين منظور گردشگري جزو برنامه هاي راهبردي مديران استان است.
شهبازي افزود: يکي ديگر از ظرفيت هاي اين استان، فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام است که مي تواند به کمک توسعه گردشگري آمده و در اين حوزه کارهاي ارزشمندي در حال انجام است.
وي با اشاره به ظرفيت اقتصادي بندر خشک استان البرز اظهار داشت: تلاش ها بر اين است که مشکلات صنعتگران و توليد کنندگان استان يکي پس از ديگري برطرف کنيم.
سرپرست استانداري البرز گفت: انتظار اين است که مديران استاني، بانک ها، تامين اجتماعي، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، شهرک هاي صنعتي و سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار هم بتوانند مشکلات صنعتگران و واحدهاي توليدي را برطرف کنند.
شهبازي افزود: اطمينان داريم همه در کنار هم از اين مرحله سخت عبور خواهيم کرد، شرايط کشور آنگونه که دشمنان تبليغ مي کنند، نيست و اين بار نيز از اين پيچ خطرناک عبور کرده و مشکلات را پشت سرمي گذاريم.
بزرگترين نمايشگاه توانمندي هاي توليدي و صادراتي و فرصت هاي سرمايه گذاري استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه در مجموعه نمايشگاهي گلشهر کرج برپا شد.
در اين نمايشگاه بيش از 100 واحد توليدي و صادراتي، توليدات خود را در ديد عموم قرار داده بودند.
هيات هاي تجاري 10 کشور در نمايشگاه توانمندي هاي توليدي و صادراتي صنايع کوچک و متوسط البرز شرکت کردند.
تجار و کارشناسان اقتصادي عراق، افغانستان، سوريه، لبنان، ترکيه، آذربايجان و قزاقستان از جمله کشورهايي بودند که در اين نمايشگاه حضور يافتند.
حدود 120 واحد توليدي و صنعتي البرز در زمينه صادرات فعاليت دارند.
بيش از سه هزار و 500 واحد توليدي و صنعتي در اين استان مشغول به فعاليت هستند.
7414/ 6155
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما