شناسهٔ خبر: 29495872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه پلدختر:

مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج است

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه بسیج نیرویی مردمی است، گفت: این از ویژگی های مهم بسیج است، این نیروها در سایه تعهد، اخلاص و ولایتمداری در هر زمینه ای با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی موفق عمل می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدعلی حسین زاده آملی، عصر امروز در دیدار با فرمانده سپاه، بسیجیان و اعضای شورای اداری این شهرستان در مسجد جامع پلدختر گفت: بسیج مدافع انقلاب و ولایت‌فقیه است.

وی بسیج را نیروی مردمی خواند و افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر استکبار و فتنه‌گران با روحیه بسیجی و انقلابی دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام حسین زاده آملی زاده خاطرنشان کرد: روحیه ایثار، اخلاص و بصیرت بسیجیان امری مهم در رها سازی نظام جمهوری اسلامی از چنگال فتنه گران بود.

امام جمعه پلدختر به بیان ویژگی بسیج پرداخت و عنوان کرد: مهم ترین ویژگی بسیج مردمی بودن، مذهبی بودن، عزم و اراده ملی داشتن است.

وی در ادامه مدیریت جهادی را از دیگر ویژگی های بسیجیان خواند و اظهار کرد: این روحیه و مدیریت جهادی مهم ترین عامل موفقیت بسیجیان در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام حسین زاده آملی با بیان اینکه خدمت خالصانه، سازش‌ناپذیری با دشمنان دین، انس با قرآن، آشنایی با احادیث سیره و روش زندگی ائمه اطهار (ع)، سرکشی و دلجویی از محرومان از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است، ادامه داد: بسیجی به دور از حزب و جناح و عمل می کند و پیرو ولایت مطلقه فقیه است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه بسیجی باید دارای تعهد، تخصص  و تهذیب باشد، اظهار داشت: از دیگر ویژگی های نیروی بسیجی آمادگی، دشمن شناسی، خداباوری، فداکاری و تدین است./9451/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما