شناسهٔ خبر: 29494188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم ملی لژیونر شد؛

سهم لیگ برتر مقابل ونزوئلا از صفر به یک رسید

ترکیب تیم ملی برابر ونزوئلا در شرایطی اعلام شد که تنها یک بازیکن از لیگ ایران در ترکیب اصلی تیم ملی به چشم نمی خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی از ساعت 19 به مصاف ونزوئلا رفته و این در شرایطی است که کارلوس کی روش برخلاف بازی های گذشته، تنها یک بازیکن از لیگ برتر را در ترکیب اصلی تیم قرار داده است.


تیم ملی در مقابل ونزوئلا با ترکیب امیر عابدزاده، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، کنعانی زادگان، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس راهی میدان شده؛ بازیکنانی که فقط کنعانی زادگان از میان آنها در لیگ برتر بازی می کند. البته اگر سید مجید حسینی به دلیل گرفتگی عضله در تمرین قبل از بازی برابر ونزوئلا، از ترکیب تیم ملی خارج نمی شد و محمدحسین کنعانی‌زادگان جایگزین او نمی شد، تیم ملی با ترکیبی کامل از بازیکنانی که خارج از ایران بازی می کنند، به مصاف ونزوئلا می رفت.


در بازی قبلی اما کی روش با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌ تیمش را راهی میدان کرد که 8 بازیکن از لیگ برتر در میان 11 بازیکن دیده می شد.

 

البته که این تغییرات پرتعداد را می توان یکی از نقاط قوت تیم ملی با کی روش دانست که به هیچ وجه به بازیکن خاصی متکی نبوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما