شناسهٔ خبر: 29493301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

تیم فوتبال پاس همدان پرسپولیس گناوه را شکست داد

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه ۲ بر صفر پرسپولیس گناوه را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس همدان امروز و در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حاج بابایی میزبان تیم پرسپولیس گناوه بود.

پاسی‌ها که در دو هفته گذشته دو پیروزی ارزشمند و پر گل برابر شهرداری فومن و نفت امیدیه کسب کرده بودند باروحیه بالا به دنبال ثبت سومین پیروزی خود در این دیدار حساس بودند.

در نیمه اول این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس گناوه با انجام بازی بسته و کاملاً دفاعی اجازه بازی‌سازی را به هافبک‌های پاس نمی‌داد و به همین دلیل موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای از آن پاس می‌شد اما در دقایق پایانی مسابقه در نیمه اول شوت زیبا و سرکش مرتضی حسین زاده باعث شد تا قفل دروازه گناوه شکسته شود.

با این گل تیم فوتبال پاس باروحیه بالا و با پیروزی به رختکن رفتند تا نیمه دوم با استرس کمتری بازی را دنبال کنند با آغاز نیمه دوم مسابقه پرسپولیس گناه برای جبران گل خورده از لاک دفاعی خود خارج شد که همین موضوع فضاهای بیشتری را به پاسی‌ها می‌داد تا اینکه در دقیقه ۷۰ مسابقه علی عزیزی روی یک ارسال زیبای کرنر با ضربه سر تیر خلاص را بر پیکره گناوه‌ای‌ها زد.

اگر در این دیدار کمی شانس با پاسی‌ها یار بود می‌توانستند با تعداد گل‌های بیشتری این بازی را به پایان برسانند و بارها تیرک دروازه و عملکرد دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی بیشتر بازیکنان پاس شد تا نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پاس خاتمه پیدا کند.

در پایان مسابقه بازیکنان و کادر فنی پاس این پیروزی را با تشویق ایسلندی هواداران جشن گرفتند با این ۳ امتیاز تیم فوتبال پاس همدان ۱۳ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

نظر شما