شناسهٔ خبر: 2948152 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با ابلاغ معاون اول رییس‌جمهور؛

مدیران اجرایی مجاز به ارائه پیشنهاد برای تغییر لایحه بودجه 94 نیستند

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: بر اساس بخشنامه معاون اول رییس‌جمهور هیچ یک از مدیران دستگاه‎های اجرایی مجاز نیستند در جلسات کمیسیون های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تغییر در بندها و جداول لایحه بودجه سال 94 را مطرح کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان متن این بخشنامه به شرح زیر است:

به منظور حفظ انسجام، هماهنگی و جامعیت مفاد لایحه بودجه سال 1394 کل کشور، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها موظفند از لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی دفاع کرده و هیچ یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز نیستند در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تغییر در بندها و جداول را مطرح و یا با پیشنهادهایی که بر خلاف لایحه است، موافقت کنند.

در این راستا، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با توجه به ماده (37) آیین نامه داخلی هیات دولت به عنوان نماینده دولت در دفاع از لایحه بودجه، نسبت به انجام هماهنگی‎های لازم جهت دفاع از مفاد لایحه تقدیمی دولت در جلسات کمیسیون‎ها و جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اقدام و هرگونه تخلف دستگاه‎های اجرایی از مفاد این بخشنامه را به معاون اول رییس‌جمهور گزارش می‌کند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور این بخشنامه را در تاریخ 1393/10/14 برای اجرا به کلیه وزارتخانه‎ها و سازمان‎های دولتی ابلاغ کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما