شناسهٔ خبر: 29462250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

یاسوج - ایرنا- حجت الاسلام سیروس حکمتی نیا در آیینی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر مسئول پیشین این دفتر تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این آیین دوشنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ، جمعی از ائمه جمعه، فرماندهان و برخی اعضای شورای تامین و مسئولان اجرایی استان برگزار شد .
حجت الاسلام حکمتی نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه مبانی حقوق و دروس خارج فقه ، 15 سال سابقه تدریس در حوزه و دانشگاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان های دنا و بویراحمد، مسئول بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فتح، مسئول نمایندگی فرماندهی جنگال ندسا و مسئول نمایندگی منطقه پنجم ندسا را در کارنامه خود دارد.
حجت الاسلام حسینی صدر همچنین در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهار و محال و بختیاری منصوب شد.
گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی یکشنبه شب در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن با اسلام و روحیه جهادی و انقلابی گری مشکل دارد، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین ارزش ها و هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران موجودیت و شاخص‌های ابهت دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی برغم تمامی توطئه ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.
حاجی صادقی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.
وی تصریح کرد: صف آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت آن است.
حاجی صادقی به حضور سپاه در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: همین کینه توزی ها و توطئه های روزافزون دشمن ضرورت پاسداری از انقلاب را بیش از پیش نمایان ساخته است.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و تاکید کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عناصر ماندگاری انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمنی دیرینه استکبار نیز به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت روزافزون این نظام الهی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی یادآور شد: در قرآن کریم نیز به خوبی خصوصیات منافقین عنوان شده و بدون شک در کشور جمهوری اسلامی ایران نیز کسانی که به دنبال هم پیمانی با استکبار هستند باید بدانند عزت در پیمان با دشمن نیست.
وی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی، چون دشمن دارد به محافظ، پاسدار و بسیجی تراز انقلاب نیاز دارد تا دشمن نتواند آنچه که در صدر اسلام کرد، بر سر انقلاب بیاورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن، مسلمانان را از حقیقت دین و اسلام دور می‌کند تا حکومت کند و نمونه بارز آن در کربلا به وقوع پیوست.
حجت الاسلام حاجی صادقی به راهپیمایی عظیم و با شکوه ملت ایران اسلامی در یوم الله 13 آبان امسال اشاره کرد و گفت: مردم نشان دادند برای انقلاب خون داده و همیشه در صحنه باقی خواهند ماند و با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
حاجی صادقی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه ابهت 50 سال قبل را ندارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست سنگر‌های کلیدی جهان را فتح و روحیه نافرمانی از استکبار را در جهان نهادینه کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم از فضا سازی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های پوشالی دشمن و استکبار هراسی نداشته باشند.

3016/6110

نظر شما