شناسهٔ خبر: 29461399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همسر سهید موسوی:

سید نورخدا موسوی، مامور خدا برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار بود

همسر شهید سید نورخدا موسوی، با بیان اینکه سید نور خدا به دلیل درگیری با منافقان کوردل ۱۰ سال سختی و مشقت را تمل کرد، گفت: سید نورخدا موسوی، مامور خدا برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، کبری حافظی، همسر شهید موسوی، امروز(28 آبان) در دومین همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی تکفیری» در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره)، گفت: شهدا و ایثاگران اسوه های از خود گذشتگی، ایثار و شهادت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه سید نورخدا موسوی پس از درگیری با گروهک منافق ریگی 10 سال سختی و مشقت را تحمل کرد، افزود: سید نورخدا موسوی قربانی ترور و توطئه های دشمنان برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور شد.

 

حافظی، با اشاره به اینکه امروز 12 روز از شهادت شهید زنده وطن می گذرد، اظهار داشت:  در ۱۷ اسفند سال ۸۷ سید نورخدا موسوی در مبارزه با گروهک تروریستی ریگی از ناحیه سر مورد اصبت  تیر دو زمانه قرار گرفته و به کما رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: سید نورخدا مامور خدا برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود و مامور الهی بود تا این فرهنگ را زنده کند.

 

حافظی، با اشاره به انس و علاقه فرزندان خود به پدر، افزود: آخرین دلنوشته فرزند شهید زنده لرستانی اربعین حسینی در موکب ۱۴۶۰ توسط سیده زهرا موسوی نوشته شده بود.


همسر شهید زنده لرستانی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، گفت: بصیرت افزایی مهم ترین راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نظر شما