شناسهٔ خبر: 29458500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان-همدان| شهرستان‌های همدان میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شدند

R41405/P1336/S6,75/CT11

هم‌زمان با اجرای نمایش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ۹ سالن شهر همدان، ۸ گروه نیز در شهرستان‌های همدان به اجرای نمایش می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، این 8 گروه در ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد و بهار به اجرای نمایش می پردازند.

گروه‌های نمایشی از 13 کشور خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، عراق، ترکیه، قطر،آذربایجان،اسپانیا، آفریقای جنوبی و غیره در این دوره حضور دارند.

به گزارش تسنیم، در 25 جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، 9 گروه در حوزه نمایش خیابانی، 7 گروه در بخش خردسال، 10 گروه در بخش کودک، 8 گروه در بخش نوجوان، 10 گروه در بخش بین‌الملل، 8 گروه در بخش دانش‌آموزی استانی، 3 گروه در بخش دانش‌آموزی شهرستانی، 1 گروه از کانون اصلاح و تربیت، 8 گروه در بخش شهرستان و جمعاً 62 گروه نمایشی از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، ایلام، کردستان، لرستان، قم، بوشهر و اردبیل به شرکت کرده‌اند.

گروه‌های نمایشی از 29 آبان تا 3 آذر در 9 سالن شهر همدان شامل؛ تالار اصلی و پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، تالار اصلی مجتمع بوعلی سینا و پلاتو استاد عبادی، تالار فجر، تالار مهدیه، تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما فلسطین، کانون پرورش فکری و همچنین محوطه مجتمع شهید آوینی اجرای نمایش دارند.

نمایش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، تئاتر ملل، تئاتر خردسال، تئاتر خیابانی و دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی » در روز دوشنبه 28 آبان با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن فردوسی شهر همدان آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما