شناسهٔ خبر: 29457060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله هواداران انگلیس به بازیکن کرواسی در شبکه‌های اجتماعی

تهران- ایرنا- گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در انگلیس پس از پیروزی تیم ملی کشورشان مقابل کرواسی به یکی از بازیکنان این تیم حمله کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سایت گل، به دنبال پیروزی 2 بر یک یکشنبه شب تیم ملی انگلیس در دیداری خانگی مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا، گروه پرشماری از هواداران این تیم در فضای مجازی به دژان لوورن، ‌مدافع لیورپول به خاطر اظهاراتش قبل از بازی حمله کردند و به شیوه‌های مختلف به او طعنه و زخم زبان زدند.
لوورن پیش از بازی در شبکه‌های اجتماعی، صحبت‌هایی جنجالی درباره سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا انجام داد که نشأت گرفته از کینه موجود میان آنها از فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بود. راموس در آن بازی با مصدوم کردن محمد صلاح مهاجم لیورپول، روند بازی را به سود رئال مادرید تغییر داد و در نهایت این تیم قهرمان شد.
مدافع 29 ساله لیورپول در صحبت‌هایش از اینکه توانسته بود در بازی اخیر کرواسی مقابل تیم ملی اسپانیا با آرنج به راموس ضربه بزند و به نوعی خطای او روی صلاح را تلافی کند، ابراز خرسندی کرد و گفت: «با آرنجم به او ضربه زدم. بازی را 3-2 بردیم! حالا برو و صحبت کن رفیق. حالا می‌رویم که انگلیس را شکست دهیم و مثل یک رئیس از زمین بازی خارج شویم.»
اظهارات جنجالی لوورن نه تنها با واکنش و تذکر زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی مواجه شد، بلکه به سبب باخت کرواسی در بازی مقابل انگلیس و بدتر از آن سقوط این تیم به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا، برای او گران تمام شد چون بسیاری از کاربران فضای مجازی او را دست انداختند.
یکی از این کاربران نوشته است: «آیا هنوز هم مانند یک رئیس قدم برمی‌داری؟» کاربری دیگر نوشته است: «حالا میان راموس و لوورن لیگ‌ها فاصله است». برخی دیگر از کاربران هم غرور زیاد لوورن را باعث حذف کروات‌ها دانسته‌اند و نوشته‌اند که منتظر پیام‌های جدید او درباره وضعیت کرواسی هستند.
از بخت بد لوورن بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در ورزشگاه ومبلی لندن، سرود «سه‌شیرها» تیم ملی انگلیس پخش شد. او چندی پیش اعتراف کرد که از شنیدن این سرود پیش از مصاف تیم‌های ملی کرواسی و انگلیس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه (دیداری که کروات‌ها بردند و به فینال صعود کردند) عصبانی شده بود چرا که آن را نوعی بی‌احترامی به او و هم‌تیمی‌هایش می‌دانست.
ورزشی **9118**2024

نظر شما