شناسهٔ خبر: 29452205 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

دفاع مقدس افتخارات پیشمرگان مسلمان کُرد را فراموش نمی‌کند

نمایندگی کردستان

معاون ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: تاریخ هشت سال دفاع مقدس افتخارات پیشمرگان مسلمان کُرد را فراموش نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز ولی‌زاده معاون ایثارگران نهاد ریاست جمهوری روز یک شنبه، ۲۷ آبان در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پایه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با ورود خود جامعه را بیدار کرد و جامعه را از یک مسیر انحراف نجات داد.

وی با اشاره به نزدیکی به هفته وحدت، گفت: یکی از کارهای مهم امام خمینی(ره) اعلام هفته وحدت است، امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری در بین مردم ایران چیزی به نام فرق بین اقوام و مذاهب وجود ندارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز اگر چهلمین سال انقلاب را به پایان می‌رسانیم به برکت شهدا و صبر و مقاوت خانواده‌های شهدا است و امنیت، استقرار نظام، آرامش، پیشرفت، عزت و شرف ما از شهدا است و کشور و مردم بدهکار شهدا هستند.

ولی زاده با بیان اینکه تاریخ هشت سال دفاع مقدس نمی‌تواند افتخارات پیشمرگان کُرد را به فراموشی بسپارد، ادامه داد: خیلی از دشمنان برای کردستان نقشه کشیده بودند اما پیشمرگان کُرد نقش اساسی در پیروزی دفاع مقدس داشتند. 

وی در پایان با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در ۴۰ سال عمر انقلاب به خوبی وظیفه خود را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز، دوره جنگ اقتصادی است که وظیفه این جنگ بر عهده مسئولین است.

در پایان این جلسه عطر افشانی مزار مطهر شهدا انجام و از خانواده‌های شهیدان دیدار به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما