شناسهٔ خبر: 29452134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۵۱ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از ۵۱ میلیون و ۱۰۸ هزار لیتر انواع سوخت در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، مراد حاصل مرادی گفت : با گذشت یکسال از وقوع زلزله ، توزیع فرآورده‌های نفتی در توزیع بیش از ۵۱ میلیون لیترسوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاهمناطق زلزله زده استان همچنان ادامه دارد و در این مدت کل نفت سفید توزیع شده توسط شرکت پخش کرمانشاه در مناطق زلزله زده ۴۵ میلیون و ۶۰۸ هزار لیتر بوده است.
وی افزود : میزان نفت سفید توزیع شده توسط خیران نیز در یکسال گذشته ۷۴۸ هزار لیتر و توزیع این فرآورده در همین مناطق توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ ها ۴ میلیون و ۹۶۳ هزار لیتر بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه نفت گاز توزیعی در این بازه زمانی یکساله در مناطق زلزله زده ۵۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر بوده اضافه کرد : خوشبختانه در این مدت توزیع سوخت در مناطق زلزله زده بدون وقفه و مشکل ادامه داشته است.
مرادی با اشاره به آغاز فصل زمستان و سردتر شدن دمای هوا به‌ویژه در مناطق زلزله زده، گفت : هیچ مشکل و کمبودی برای عرضه سوخت در این مناطق وجود ندارد.

نظر شما