شناسهٔ خبر: 29450495 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارآفرینی؛ هدف برگزاری جشنواره‌های فناوری/ ایجاد۶۰۰ فرصت شغلی جدید در جشنواره کار صدف

کرمی گفت: جشنواره کار صدف با هدف ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی جدید برای نخستین بار برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

ایجاد۶۰۰ فرصت شغلی جدید در جشنواره کار صدف/ برگزاری جشنواره‌های علمی و فناوری با هدف کارآفرینی برای جوانانپرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کار صدف گفت: بزرگترین دغدغه جوانان و دانش آموختگان پیدا کردن شغل است و به دلیل آن که بنگاه‌های اقتصادی کشور نمی‌توانند نیروی انسانی مرتبط با کار خود را پیدا کنند میزان اشتغال در کشور کاهش پیدا کرده است در همین راستا جشنواره‌ای با هدف رشد اشتغالزایی کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه جشنواره کار صدف برای ایجاد اشتغال جوانان به وجود آمده است اظهار کرد: این جشنواره فضایی را فراهم آورده است تا اساتید و دانشجویان بتوانند با شرکت‌های دانش بنیان ارتباط برقرار کنند ؛ همچنین حضور مستقیم کارفرمایان فضای مناسبی را برای اشتغال آفرینی به وجود آورده است.

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  ادامه داد: در این جشنواره فرصت‌های شغلی مختلفی به وجود آمده است و یکی از اهداف جشنواره صدف سوق دادن شرکت‌ها به سمت ایجاد فرصت‌های کارآموزی و استخدام دانشجویان فارغ التحصیل است.

کرمی با بیان اینکه نخستین جشنواره کار صدف تا ۳۰ آبان  ماه ادامه دارد گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری پارک فناوری پردیس و دانشگاه علم و صنعت با هدف ارائه ۶۰۰ فرصت شغلی جشنواره صدف را برگزار کرده است و این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

 آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت

دبیر ستاد جشنواره ایران ساخت ضمن اشاره به برگزاری این جشنواره در دی ماه گفت: جشنوراه ایران ساخت هم یکی دیگر از اقدامات معاونت علمی برای حرکت به سمت خودباوری است ؛ این جشنواره با هدف سوق دادن مردم به سمت خرید کالای ایرانی برگزار می‌شود و چهارشنبه ۳۰  آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت است.

وی ادامه داد:  هر یک از افراد و دانشجویان برای حضور در این جشنواره تا ۳۰  آبان ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ایران ساخت ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما