شناسهٔ خبر: 29444458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برد شیرین خانگی مس رفسنجان وتساوی گل گهر سیرجان

در رقابتها لیگ دسته اول فوتبال کشور مس رفسنجان به پیروزی پر گل دست یافت اما گل گهر با تساوی متوقف شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش  خبر گزاری صداوسیما در هفته سیزدهم لیگ دسته اول تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک امروز در ورزشگاه شهدای صنایع مس به  مصاف هم رفتند با آنکه آلومینیوم اراک مسابقه در دقیقه ۳ با ارسال مهدی نظری و ضربه سر مهدی ترکمان به گل رسید، اما مصطفی احمدی  از مس رفسنجان خیلی زود و پس از سه دقیقه گل تساوی  را زد.برد شیرین خانگی مس رفسنجان وتساوی گل گهر سیرجان

 در حالی که شاگردان ربیعی به دنبال برتری در نیمه اول بودند، اما مصطفی احمدی از مس رفسنجان در دقیقه ۴۵ دومین گل را  به ثمر رساند تا با پیروزی ۲ بر یک به رختکن برود.

محمدحسین مهرآزما(بازیکن تعویضی) و اکبر صغیری دو گل دیگر وارد دروازه آلومینیوم اراک کردند تا  مس رفسنجان در این بازی خانگی به پیروزی پُر گل ۴ بر یک دست یابد.

 شاگردان میشو کرستیچوویچ با این برتری که دومین پیروزی فصل آنها بود ۱۰ امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول لیگ یک قرار گرفتند؛ آلومینیوم اراک هم ۱۹ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول ایستاد.

در چارچوب هفته سیزدهم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دیداری خارج از خانه مقابل شهرداری تبریزیک -یک متوقف شد تا از رسیدن به صدر جدول در هفته ای که مس مساوی کرده بود، باز بماند.

تیم گل گهر سیرجان با تک گل دقیقه10 امیر حسین طاهونی از  تیم شهرداری تبریز  عقب افتاد،   اما در دقیقه 59 پیمان رنجبری آقای گل لیگ یک یازدهمین گل خود را وارد دروازه شهرداری تبریز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

 گل گهر سیرجان با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شد تا شاهین شهرداری بوشهر که در دیدار همزمان با یک گل قشقایی را شکست داده بود، با 23 امتیاز به صدر برسد و شاگردان بگوویچ که 22 امتیازی شدند، باید چشم به هفته های آتی داشته باشند.

 شهرداری تبریز هم با این تساوی 13 امتیازی شد و در رتبه دهم جدول 16 تیمی مسابقات قرار گرفت.

 اما تیم فوتبال مس کرمان که تا این هفته صدرنشین مسابقات لقب گرفته بود عصر دیروز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل ملوان در شهر بندر انزلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تک گل کرمانی ها را در این دیدار شروین بزرگ در دقیقه 87 و گل ملوانان را شهریار مقانلو در دقیقه 90(از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند.
مس کرمان با این تساوی 23 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاهین شهرداری بوشهر به جایگاه دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرد و ملوان بندر انزلی نیز با 6 امتیاز پانزدهم شد.

 
 

نظر شما