شناسهٔ خبر: 29440650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رونی:ستاره های سابق انگلیس به موفقیت سه شیرها حسادت می کنند

تهران- ایرنا- «وین رونی» مهاجم تیم ملی انگلیس که در بازی دوستانه اخیر این تیم مقابل آمریکا از فوتبال ملی خداحافظی کرد، در اظهار نظری از حسادت هم تیمی های سابق خود در تیم ملی کشورش نسبت به موفقیت های کنونی سه شیرها پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خبرگزاری «پرس اسوسیشن» روز یکشنبه نوشت: کاپیتان سابق سه شیرها در دوران اوج بازی خود در تیمی عضویت داشت که در آن زمان با عنوان «نسل طلایی» شناخته می شد؛ تیمی مستعد که البته موفق نشد قابلیت های خود را به طور تمام و کمال به منصه ظهور بگذارد و در نتیجه فراتر از مرحله یک چهارم جام جهانی را ندید.
حالا پس از اینکه تیم ملی انگلیس تابستان امسال موفق شد به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه راه یافته و در نهایت با پذیرفتن شکست مقابل بلژیک عنوان چهارم را به خود اختصاص دهد؛ آقای گل سه شیرها اذعان داشت که برخی از ستاره های بازنشسته تیم ملی انگلیس قادر نیستند با موفقیت های اخیر این تیم کنار بیایند. رونی با 53 گل، پنجشنبه هفته گذشته آخرین بازی ملی خود را انجام داد و با پیروزی سه بر صفر انگلیس در دیدار دوستانه مقابل آمریکا با خاطره ای خوش چهارگوش مستطیل سبز را بوسید.
رونی در این خصوص اظهار داشت: در گفت و گو با برخی از بازیکنان سابق تیم ملی به این نتیجه رسیدم که آن ها نمی توانند با عملکرد خوب سه شیرها کنار بیایند.
وی ادامه داد: این نگاه غلط است، من مثل آنها فکر نمی کنم و از حالا به بعد هوادار تیم ملی کشورم هستم. از صمیم قلب می خواهم که انگلیس موفق شود. همیشه از اینکه در تیم ملی انگلیس بازی می کنم احساس غرور می کردم و خواهم کرد.
کاپیتان سابق سه شیرها تصریح کرد: فرصت بازی برای انگلیس برای من هم فراهم شد و به سهم خودم به تیم ملی کمک کردم. از حالا به بعد مشتاقانه در انتظار موفقیت و پیشرفت آینده این تیم خواهم نشست.
ورزشی**3991**1584

نظر شما