شناسهٔ خبر: 29439133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طی پیامی منتشر شد

مهلت ۴۸ ساعته عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه به دانشگاه الزهرا

عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در واکنش به انتشار برخی اخبار درخصوص وی درباره ماجرای خانه‌های ده ونک نوشت: به تیم حقوقی دانشگاه الزهرا ۴۸ ساعت وقت می‌دهم که تکذیبیه بدهد و خلاف بودن اطلاعات درز داده شده را اصلاح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وحید اشتری عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه به عنوان یکی از فعالان دانشجویی پیگیر مشکلات مردم ده ونک در واکنش به انتشار برخی اخبار درخصوص وی نوشت:  به تیم حقوقی دانشگاه الزهرا ۴۸ ساعت وقت می‌دهم که تکذیبیه بدهد و خلاف بودن اطلاعات درز داده شده را اصلاح کند.

متن این یادداشت در ادامه آمده است: 

« من نمی‌دانم این اطلاعات مغشوش و غلطی که دانشگاه الزهرا از زندگی‌ مردم و جزئیات پرونده به یک طنزنویس می‌دهد واقعی است یا طنز است؟ ولی می‌دانم کذب است و من مناظره‌ای با کسی نداشته‌ام. 

وکلای حقوقی مردم ده ونک هم که روز شنبه ۲۶ آبان با دانشگاه در جلسه خصوصی مناظره کردند به خاطر اصرار دانشگاه الزهرا به برگزار کنندگان جلسه (بسیج علوم اجتماعی دانشگاه تهران) تعهد اخلاقی داده شد که خبر و محتوای جلسه خصوصی بماند و منتشر نشود‌.

ولی با این بی اخلاقی جدید دانشگاه که اتفاق افتاد من به احترام بچه‌های بسیج دانشجویی منتظر واکنش‌شان می‌مانم و به تیم حقوقی دانشگاه الزهرا ۴۸ ساعت وقت می‌دهم که تکذیبیه بدهد و خلاف بودن اطلاعات درز داده شده را اصلاح کند.

در غیر اینصورت برای اینکه سطح استنادات حقوقی که با آن برای آواره کردن مردم حکم گرفته‌اند مشخص شود برخلاف تعهد قبلی ناچارا مجبورم فیلم کامل جلسه برگزار شده را منتشر کنم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

انتهای پیام/

 

نظر شما