شناسهٔ خبر: 29438888 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توضیحات علی ضیا درباره مهمانان جنجالی اش یک ماه پس از برنامه!

علی ضیا، حدود یک ماه پیش در برنامه «فرمول یک» میزبان پدر و پسری زنجانی بود و این قسمت از برنامه مورد نقدهای فراوان قرار گرفت. او امروز ۲۷ آبان از خبرنگاران دعوت کرد تا در نشستی منعکس کننده پاسخ او به ابهامات و سوالات درباره مهمانان این برنامه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان،‌ علی ضیا،‌ مجری تلویزیون حدود یک ماه پیش پدر و پسری زنجانی را به برنامه «فرمول یک» دعوت کرد،‌ این برنامه بعد از پخش با حاشیه های فراوانی همراه بود و مورد انتقاد قرار گرفت. او حالا پس از گذشت یک ماه تصمیم گرفته تا امروز طی یک نشست به ارائه توضیحاتی درباره این برنامه و مهمانان جنجالی اش بپردازد.

 

 

علی ضیا امروز نشستی در مرکز تجاری سام سنتر در خیابان فرشته برگزار کرد و از خبرنگاران دعوت کرد تا منعکس کننده پاسخ های او درباره این برنامه باشند.

 

 

او از طریق روابط عمومی برنامه اعلام کرد که قرار است در این نشست به سوالات و ابهامات در خصوص حواشی حضور افشین ولی خانی پدر کودک بیمار زنجانی پاسخ داده شود.

 

 

 او در بخشی از سخنانش در این نشست گفت: ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از واحد خبر زنجان تهیه شده بود که پدری گفته بود دلار پایین بیاید من خوشحال می شوم چون می توانم داروهای فرزند سرطانی ام را تهیه کنم. ما سعی کردیم این فرد را پیدا کنیم و بعد از حضور او در برنامه همه ما تحت تاثیر قرار گرفتیم چون همه عاطفه داریم. برنامه بازتابی داشت و مبلغی پول نیز جمع آوری شد که تا امروز حاشیه هایی داشته است که می خواهم اکنون جواب آنها را بدهم.

 

ضیا در بخشی دیگر از صحبت هایش در توضیح درباره اینکه چرا زودتر این توضیحات را ارائه نکرده و تصمیم به شفاف سازی نگرفته است،‌ گفته جامعه نسبت به این اتفاق التهاب داشت و پاسخ ما به این حاشیه ها می توانست تصمیماتی را در پی داشته باشد که درست نبود. هنوزحتی اگر بخواهیم درباره بیماری فرزند این پدر صحبت کنیم  باید با شاید و اما حرف بزنیم. او در ادامه گفته در این مدت فاصله از پخش برنامه تا به امروز می توانستند مشغول تحقیقات باشند!

 

به گزارش شبستان سوال اساسی که باید از علی ضیا و مدیران شبکه پرسید این است که بهتر نبود تحقیقات درباره مهمانان این برنامه پر بیننده که روی آنتن تنها رسانه رسمی و تصویری کشور می رود پیش از دعوت آنها به برنامه انجام می شد و آیا این کمترین کاری نیست که تیم سازنده برنامه باید انجام می دادند؟

 

 

 

 

 

 

نظر شما