شناسهٔ خبر: 29438783 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزگرد موانع سند تحول آموزش و پرورش در ایرنا برگزار شد

سمنان- ایرنا- میزگرد «موانع اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» روز یکشنبه با حضور کارشناسان و مسوولان نظام تعلیم و تربیتی استان در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در میزگرد «موانع اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» قاسم شریفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، سعید رضایی مدرس دانشگاه فرهنگیان استان و ربابه اسکندری کارشناس مراکز مشاوره مسایل تربیتی و آموزشی حضور داشتند.
حاضران در این نشست با تاکید بر ضرورت رفع موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفتند که اجرای دقیق این سند نیازمند هم افزایی نهادهای اجرایی و رفع مشکلات همه جانبه وزارت آموزش و پرورش است.
صاحبنظران در این نشست تاکید کردند که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بعد از تدوین و ابلاغ، به معنی واقعی در کشور اجرا نشده است.
به گزارش ایرنا، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1390 بعد از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا در استانهای کشور از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد و در تهیه این سند ملی تلاش شده است تا با بهره مندی از اسناد بالادستی و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی تبیین شود.
مشروح این میزگرد روز چهارشنبه 30 آبان 1397 در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان منتشر می شود.
7339/6103

نظر شما