شناسهٔ خبر: 29438667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقتدار پرواز کواد کوپترها و پهباده در هفته بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس از اقتدار پرواز (پرواز کواد کوپترها و پهباده) در هفته بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در نشست خبری هفته بسیج، از برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: بسیج و بسیجیان همواره به عنوان مخلص‌ترین گروه انسانی و مومن‌ترین افراد جان خود را تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: اگر امروز شاهد آن هستیم که مسلمانان در جهان در حال مبارزه با استکبار و با قدرت و شجاعت تمام در حالت دفاع از دین و ارزش‌های الهی هستند به دلیل حضور مخلصانه بسیجیان در عرصه‌های گوناگون است.

سرهنگ کوشکی با اشاره به جمعیت یک و میلیون نفری بسیجی فارس در قالب بیش از ۱۰ رده و پایگاه‌های بسیج، نقش‌آفرینی مردم در قالب بسیج را علت اصلی پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کرد.

وی ادامه داد: تنها جنگی که ایران باقدرت و پیروزی توانسته است تمام کند و یک وجب از خاک میهن کم نشود جنگ تحمیلی و نقش آفرینی مردم بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز ۵۳۷ گروه جهادی در استان فارس توسط رده‌های مختلف بسیج در روستا‌ها برای رفع محرومیت فعالیت می‌کنند.

وی گفت: برنامه اقتدار پرواز (پرواز کواد کوپتر‌ها و پهبادها)، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری جلسه با مدیران مسئول و سردبیران روزنامه‌های استان با همکاری بسیج رسانه، مسابقه قرآنی طرح صراط و برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزش همگانی حقوقی با محوریت مسجد از مهمترین این برنامه‌ها است.

سرهنگ پاسدار کوشکی افزود: برگزاری جشنواره قرآنی دانشجویان، سخنرانی شبکه تحلیلگران جوان انقلابی، برگزاری مشاوره خانوادگی و تحصیلی در مدارس و مساجد استان، تهیه مستند ۴۰ دقیقه‌ای تحت عنوان "رفتن، رسیدن است" با موضوع بسیج سازندگی و طرح زکات دانایی ویژه دانش آموزان کم برخوردار حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: افتتاح مجمع خیرین استانی، برگزاری طرح خدمات رسانی کوثر، طرح ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی "ایران یار" در مدارس، برگزاری میز خدمت خارج از ادارات در مساجد محلات، اعزام مشاوران و دانشجویان دوره دیده به خوابگا‌ها هم از دیگر برنامه‌های شاخص در این هفته در فارس است.

سرهنگ کوشکی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه فعالیت‌های علمی و حضور حلقه‌های صالحین در محل نماز‌های جمعه، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی انقلاب، تجمع بسیجیان در همه شهرستان‌های فارس، همایش نخبگان قرآنی با هشت هزار نفر شرکت کننده و سخنرانی فرماندهان نواحی سپاه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه هم از برنامه‌های محوری این هفته است.

گفتنی است ۲۹ آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

انتهای پیام/چ

اعلام ویژه برنامه‌های هفته بسیج در فارس

برچسب‌ها:

نظر شما