شناسهٔ خبر: 29437441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیمار آمار گل های ملی خود را به 60 رساند

تهران- ایرنا- «نیمار» فوق ستاره تیم ملی برزیل با گلی که در بازی دوستانه مقابل اروگوئه به ثمر رساند، بعد از په له اسطوره سلسائو و «رونالدو» دیگر ستاره سال های دور این تیم، به سومین بازیکنی تبدیل شد که به رکورد 60 گل برای برزیل دست می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز یکشنبه نوشت: نیمار در نیمه دوم بازی روز جمعه مقابل اروگوئه از روی نقطه پنالتی تک گل بازی تیمش را به ثمر رساند تا کمی از دلگیری غروب جمعه هواداران این تیم در ورزشگاه امارات لندن بکاهد.
مهاجم گرانقیمت پاری سن ژرمن در این دیدار مرد درخشان برزیل شد و با آرامش هر چه تمام تر شصتمین گل ملی خود را در دقیقه 76 بازی برای زردپوشان به ثمر رساند.
ستاره باشگاه پاریسی با این گل به سومین بازیکنی تبدیل شد که به رکورد 60 گل برای سلسائو دست یافته است؛ په له افسانه ای با 77 گل و رونالدو با 62 گل در رتبه های اول و دوم جای دارند.
در این بازی، تا پیش از به ثمر رسیدن گل نیمار، هم تیمی های نیمار تیم آسیب پذیر میدان به نظر می رسیدند، آنقدر آسیب پذیر که «آلیسون بکر» را سه بار وادار به واکنش و مهار توپ کردند که ضربه ایستگاهی استثنایی «لوئیس سوآرز» ستاره تیم اروگوئه از جمله این واکنش ها بود.
این پنجمین پیروزی متوالی برزیلی ها، پس از حذف از جام جهانی 2018 روسیه به دست بلژیک محسوب می شود.
غول های آمریکای جنوبی دیدارهای دوستانه اروپایی خود را سه شنبه هفته جاری مقابل کامرون پیگیری خواهند کرد.
ورزشی**3991**1584

نظر شما