شناسهٔ خبر: 29435578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در کهگیلویه و بویراحمد

مددجویان کمیته امداد 256 میلیاردریال وام اشتغال دریافت کردند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون 256 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

فرید محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات شامل یک هزار و 321 فقره و در قالب یک هزار و 18 مورد تسهیلات بانکی و 303 مورد از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی افزود: با وجود مشکلات و محدودیت ‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد سعی شده شرایط ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به نحو مطلوبی فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین برنامه‌ و اولویت کاری کمیته امداد این استان برای توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش ایجاد اشتغال برای آنان است.
محبی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به منظور پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان زیر پوشش اقدام به نظارت جدی و مستمر بر نحوه اجرای آنها می کند.
وی ابراز داشت: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون 12 هزار و 715 مورد بازدید و نظارت از طرح ‌های اشتغالزایی اجرا ‌شده و سه هزار و 975 مورد نیز مشاوره شغلی به مددجویان زیر پوشش مجری این طرح ها ارائه ‌شده است.
32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662

نظر شما