شناسهٔ خبر: 29434470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۲۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال وبختیاری اجرا می‌شود

R41350/P1377/S6,54/CT11

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج هزار و ۲۴۰ برنامه پیش بینی شده که در سطح استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به ‌مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج هزار و 240 برنامه پیش بینی شده است که از این تعداد 289 برنامه شاخص هستند و از 29 آبان‌ماه ویژه برنامه‌ها در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته بسیج افزود:بسیج فرهنگ و مسجدمحوری، بسیج اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی، بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی، بسیج معنویت و انتظار، بسیج جهاد کبیر و استکبارستیزی، بسیج جهاد روشنگری و تبیین و بسیج چند سال افتخار نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذرماه خبر داد و بیان کرد: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود و در فضای مجازی نیز هشتک‌های بسیج امین و خدمت‌گذار منتشر می‌شود.

اکبری با اشاره به تشکیل بسیج در سال 58 خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج نشان از آینده‌نگری و تیزبینی حضرت امام خمینی (ره) بود و زمانی که بسیج تشکیل شد چندان اثری از جنگ نبود اگر چه قائله‌های زیادی در ایران وجود داشت اما به نوعی می‌توان گفت بسیج از زمان ابتدای خلق انسان وجود داشته است چرا که هر کدام از پیامبران خود رسالت بسیج‌کنندگی مردم را داشتند.

وی گفت: مردم جدا از بسیج و بسیجیان دور از مردم نیستند و در حال حاضر عده‌ای از همین جوانان بسیجی در قالب‌های مختلف علمی جزو بزرگان جهان هستند و هر نقطه‌ای از این کشور مراجعه کنیم حتی در دورترین روستاهای کشور نیز ثمرات کار بسیج را مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: بسیج در نگه‌داری از ارزش‌های دینی و مذهب پیشرو هستند و بیشتر کسانی که در زمینه نوآوری و علم‌آفرینی فعالیت می‌کنند بسیجیان هستند بنابراین می‌توان گفت بسیج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور را فراهم کرده است و می‌بینیم در کشورهای حوزه مقاومت از روحیه و تفکر بسیجی الگوبرداری شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما