شناسهٔ خبر: 29426839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی تنها زمین چمن فوتبال رودان متوقف شد

بندرعباس- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان رودان گفت: عملیات اجرایی نوسازی زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران رودان، به علت درست و صحیح رعایت نشدن برنامه های فنی و اصولی، متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مصطفی غلامپور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران رودان، نظارت متولیان امر بر روند اجرای این طرح را ضعیف خواند و اظهار داشت: وضعیت موجود بیانگر نبود نظارت کافی و هدر رفت بیت المال است.
وی با بیان اینکه معایب طرح واضح و مشهود است، ادامه عملیات اجرایی این طرح ورزشی را مشروط و منوط به برطرف کردن نواقص موجود عنوان کرد.
غلامپور برخورداری از یک فضای مطلوب و استاندارد ورزشی را حق بدیهی ورزشکاران مستعد رودان دانست و اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن معایب موجود و نظارت صحیح و اصولی، یک فضای مطلوب، مناسب و استاندارد در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، نوسازی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران رودان که یکی از مطالبه های مردم بویژه ورزشکاران این شهرستان است، پس از فراز و نشیب های بسیار، در دستور کار قرار گرفت و با تخصیص و تامین اعتبار، عملیات اجرایی نوسازی این زمین چمن، اردیبهشت ماه 96 آغاز شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان دی ماه سال گذشته در گفت و گو با ایرنا، زمان بهره برداری از این طرح را اردیبهشت ماه 97 اعلام کرده بود.
قرار بود این طرح اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری برسد اما این وعده تاکنون محقق نشده است.
شهرستان رودان یکی از قطب های مهم ورزش جذاب، مهیج و پرطرفدار فوتبال استان هرمزگان، دارای دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی است، زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان که اردیبهشت ماه 96 جهت نوسازی، تخریب شد و هم اکنون در بلاتکلیفی به سر می برد و زمین چمن مصنوعی شهر بیکاه که هم اکنون از آن برای برگزاری رقابت های لیگ های استانی و شهرستانی بهره برداری می شود.
فعالیت یک هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته جذاب و مهیج ورزشی، وجود یک مدرسه فوتبال و حضور شش تیم فوتبال در رده های سنی مختلف در لیگ های سطح اول استان هرمزگان، گواه این است که ورزشکاران منطقه علاوه بر داشتن استعدادهای ناب، برای بروز و شکوفایی استعدادهای خود نیازمند توسعه امکانات و زیرساخت های لازم و توجه ویژه متولیان امر هستند.
سرپرست فرمانداری رودان از طرح پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان نیز بازدید کرد.
پیست دو و میدانی نیز یکی از طرح های ورزشی بلاتکلیف شهرستان رودان است، عملیات اجرایی این طرح قریب به 12 سال پیش آغاز و در میانه راه متوقف شد و با وجود پیگیری های متعدد این طرح همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
رودان قطب ورزش دو و میدانی هرمزگان است و وجود ورزشکاران صاحب نام و بلندآوازه در رده های سنی مختلف، گواه این مدعاست.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048

نظر شما