شناسهٔ خبر: 29424998 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در اسفراین برپا شد

گروه معارف- همزمان با سراسر کشور و به مناسبت نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج) در اسفراین برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی،زهرا احمدآبادی، مدیر بنیاد مهدویت شهرستان اسفراین در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت امامت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله اظهار کرد: شیعیان واقعی و منتظران آن حضرت باید همواره برای شناخت ابعاد مختلف وجودی آن امام همام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش به منظور شناخت ویژگی‌های حضرت مهدی (عج) از مهمترین وظایف شیعیان و منتظران آن حضرت است، گفت: شیعیان و منتظران آن مهدی موعود باید با تحقیق و پژوهش  متوجه شوند و برای دیگران هم تبین کنند، که مایه رستگاری بشریت و گسترش عدالت و ریشه کن کننده ظالمان و ستمگران چه کسی است.

وی افزود: متاسفانه، فرصتی برای شناساندن روز نهم ربیع الاول دست نداده و این روز آنطور که شایسته است برای علاقه مندان به آن حضرت(عج) تبیین نشده است.

وی بیان کرد: این امر می طلبد که فعالیت هایی در این زمینه انجام شود، اما این تبیین باید به گونه ای باشد که باور علاقه مندان را تعمیق ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی کسانی هستند که نگاهشان در برگزاری جشن‌های نهم ربیع الاول، روی مسائل جزئی می روند و متاسفانه از اصل موضوع دور خواهند شد.

وی یادآورشد:باید کسانی که دغدغه دارند وارد میدان شوند، با ایجادموج رسانه ای همه رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری در این موضوع حضور جدی پیدا کنند.

انتهای پیام.

نظر شما