شناسهٔ خبر: 29424982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه نقاشی کودکان زلزله زده کرمانشاه در پیرانشهر افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- نمایشگاه نقاشی و دست نوشته های کودکان مناطق زلزله زده کرمانشاه با شرکت آثاری از 12 شهر کشور در سالن مجتمع فرهنگی شهرستان پیرانشهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

رییس اداره فرهنگ و ارشاد پیرانشهر شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت سه روز و در نوبت های صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
سیامند جوانبخت بیان کرد: این نمایشگاه توانسته علاوه بر ترغیب کودکان به ابراز احساسات و همدردی با کودکان زلزله زده کرمانشاهی از طریق نقاشی، آنان را به نوشتن ترغیب کند و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند گامی موثر در ایجاد روحیه تعاملی و همبستگی ملی در کودکان باشد.
فایق رسولی، مسوول برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: از ابتدای سال جاری فراخوانی در سطح شهرهای مختلف کشور برای ارسال نقاشی و دست نوشته های کودکان منتشر و در نهایت آثاری از 12 شهر کشور جمع آوری شد و در اولین قدم این آثار در کرمانشاه و برای کودکان زلزه زده به نمایش درآمد.
به گزارش ایرنا پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و در روزهای پس از زلزله کرمانشاه از شهرهای پیشتاز استان در ارسال کمک های مردمی برای زلزله زدگان بود.
3072/9915

نظر شما