شناسهٔ خبر: 29423871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش برای کنترل آسیب های اجتماعی درحوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه

طرح تلاش برای کنترل آسیب های اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت وتوان خود در کنار سایر دستگاه های متولی امر دراین خصوص فعالیت می نماید .

وی گفت : در این طرح تعداد ۴۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر که دارای تحصیلات روانشناسی و تحصیلات مرتبط هستند جهت آموزش تکمیلی این طرح به استان خوزستان اعزام شدند و پس از اتمام دوره در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر فعالیت خواهند کرد .

وی خاطر نشان کرد : این جمعیت در نظر دارد موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی را که از وظایف حاکمیتی جمعیت هلال احمر نمی باشد با توجه به حساسیت موضوع مورد توجه قرار داده و در کنار دستگاه هایی که در این خصوص وظیفه قانونی به عهده آنهاست فعالیت نماید .

شمشیری دبیر ستاد مواد مخدر استان نیز ضمن خرسندی از همکاری و همراهی جمعیت هلال احمر استان گفت : اعتیاد هیچ حد و مرز مشخصی ندارد و امروزه می طلبد همه دستگاه ها با همکاری هم در راستای پیشگیری از معضل خانمان سوز تلاش کنند.

وی فعالیت جمعیت هلال احمر در راستای کنترل آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه را منشاء خیر دانست و فعالیت بدون چشم داشت اعضای جوانان شرکت کننده را قابل تحسین بیان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اعتیاد هیچ حد و مرز مشخصی ندارد

 

برچسب‌ها:

نظر شما