شناسهٔ خبر: 29422238 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حماس: گلوله، پاسخ مقاومت به تجاوزات رژيم صهيونيستي خواهد بود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين «حماس» اعلام کرد: در صورت درگيري رژيم صهيونيستي با مقاومت، تمام اسرائيل زير گلوله مقاومت خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شبکه العالم، «اسامه حمدان» از اعضاي ارشد حماس روز شنبه با تشريح جزئيات عمليات شکست خورده نيروهاي ويژه رژيم صهيونيستي در خان يونس در نوار غزه گفت: چند نظامي صهيونيست يکشنبه هفته گذشته (11 نوامبر) براي انجام عملياتي وارد نوار غزه شدند، اما گردان‌هاي قسام شاخه نظامي حماس با مقاومت مانع توطئه انها شدند و درگيري‌ آغاز شد.
در اين درگيري‌ هفت تن از اعضاي قسام از جمله يکي از فرماندهان به نام «نورالدين برکه» به شهادت رسيد و افسران اسرائيلي با پوشش هوايي جنگنده‌هاي صهيونيست، از نوار غزه گريختند.
عضو حماس افزود: هدف دشمن، «نورالدين برکه» نبوده است و وي به خاطر تعقيب خودروي صهيونيست‌ها و درگير شدن با آنها به شهادت رسيد، درحالي که تجهيزات داخل خودرو نشان مي دهد که نيروهاي ويژه صهيونيستي مي خواستند با ورود به غزه ، دستگاه‌هاي شنود کار بگذارند.
رسانه هاي رژيم صهيونيستي گزارش دادند، نيروهاي مقاومت فلسطين در پاسخ به جنايات صهيونيست ها از يکشنبه گذشته تا سه شنبه بيش از 470 موشک از نوارغزه به سمت اراضي اشغالي شليک کردند. 118/112
کليدواژه فلسطين رژيم صهونيستي

نظر شما