شناسهٔ خبر: 29417656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بازدید رئیس نوسازی مدارس کشور مطرح شد:

پیگیری اتمام طرح های آموزشی بالای ۵۰ درصد پیشرفت آباده

آباده- در جریان بازدید رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیرامون اتمام طرح های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد پیشرفت قول مساعد داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس و سایر مسئولان شهرستانی و استانی  از تعدادی از مدارس شهرستان  آباده بازدید کردند.

در این بازدید ها قول های مساعدی در زمینه بازسازی آموزشگاه های چمران، پیام انقلاب و شهید موسوی ، اتمام طرح های نیمه تمام بالای ۵۰درصد ساخت مانند آموزشگاه حکمت و چهار کلاس درس آموزشگاه اردی جهانی و چهار کلاس درس آموزشگاه شهدای خسروشیرین ، اختصاص تجهیزات مدارس و هنرستان ها بخصوص تجهیزات پژوهش سرای مرحوم مهربان و بروز رسانی سیستم گرمایشی مدارس مشمول طرح داده شد.

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این بازدیدها گفت : این سازمان در راستای ماموریت خود متعهد است، ساخت و ساز و تجهیز فضاهای آموزشی کشور را مطابق با استانداردها تضمین و به طور مداوم برای ارتقاء کیفیت محصولات و فرآیندهای اجرائی، تحقیقاتی و نظارتی کوشش کند.

مهراله رخشانی مهر افزود: سازمان نسبت به تامین منابع دولتی و غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اقدام و برای حفظ و گسترش حمایت‌های ایشان تلاش می‌نماید. همچنین  بهبود دانش، مهارت، توانایی حرفه‌ای و مشارکت کارکنان برای تحقق اهداف و ارتقاء رضایت مخاطبین ضروری و مورد تاکید است

نظر شما