شناسهٔ خبر: 29413292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

بازگشت مستر فرِش!

منصوریان در اصفهان زمان کافی برای تیم‌سازی خواهد داشت. بزرگ‌ترین اقبال او در تعطیلی موقت تیم برای بازی تیم ملی و همچنین تعطیلی لیگ برای جام ملت‌هاست که کمک می‌کند تا زمان کافی برای ایجاد تغییرات در ذوب‌آهن را داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، 1-«این را باید قبول کنید. من دیگر برای خودم در فوتبال ایران یک برند شده‌ام. دیگر نمی‌توانند انکارم کنند.»

این صحبت‌های علیرضا منصوریان بود در آن شب جنجالی در برنامه نود. همان شب تلخ پوزخندزنان ملکی روی آنتن زنده نود! همان شبی که تلخ بود و در تاریخ برنامه‌های نود ماندگار شد. حالا علیرضا منصوریان فرق کرده. از زمان جدایی‌اش از استقلال سکوت خبری پیشه کرد که بزرگ‌ترین لطفش بود به خودش و برند خودش. سکوت کرد و دم نزد و پشت پرده خودش را برای تیم بعدی آماده کرد. سعی کرد قوی‌تر شود. سعی کرد تحلیل خوبی داشته باشد از آنچه در مدت حضورش در استقلال گذشت و حالا به بازی برگشته. با ‌انگیزه و امیدواریم این بار «نات فول آف استرس!»

2- علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن چه خواهد کرد؟ اینجا دیگر استقلال نیست که بخواهد با لیدرها رفاقت کند و ارتباطات قدیمی را پیش بگیرد. باشگاه تازه‌ای است و او باید بخش دیگری از شخصیت خودش را به نمایش بگذارد. این بار او باید به گونه دیگری عمل کند که به نتایج استقلال و برکناری مجدد منجر نشود. انتخاب محمد خرمگاه به‌عنوان دستیار اول، نشان می‌دهد که او در تحلیل‌های خود به خرمگاه نمره قبولی داده. در همان زمان حضورش در استقلال، خیلی‌ها ضعف کادرفنی را باعث شکست خوردنش می‌دانستند و حالا حضور نفر اول نیمکت استقلال در ذوب‌آهن، این سوال را ایجاد می‌کند که آیا منصوریان درتحلیل‌هایش به نتایج دیگری رسیده؟ آیا علی چینی گزینه‌ای است که غیبتش در ذوب‌آهن به چشم خواهد آمد؟

3- منصوریان در اصفهان زمان کافی برای تیم‌سازی خواهد داشت. بزرگ‌ترین اقبال او در تعطیلی موقت تیم برای بازی تیم ملی و همچنین تعطیلی لیگ برای جام ملت‌هاست که کمک می‌کند تا زمان کافی برای ایجاد تغییرات در ذوب‌آهن را داشته باشد. ذوب‌آهن معمولا تیم کم‌حاشیه‌ای از نشان داده که می‌شود طرفدارانش را مدیریت و یک آرامش مناسب را برای کار تیم فراهم کرد. برای منصوریان این البته خبر خوبی است. او نشان داده این استعداد را دارد که زیادی در حاشیه غرق شود و تیم را از یاد ببرد. جمعیت، او را به خود جلب می‌کند و در اصفهان این عامل حواس، کمتر از استقلال تهران به او آسیب خواهد رساند. کمی صبر کنیم تا ببینیم او چگونه در ذوب‌آهن خودی نشان خواهد داد.

 

* نویسنده : هومن جعفری روزنامه‌نگار

نظر شما