شناسهٔ خبر: 29412847 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روایت مجازی:

آقا... مبارک است ردای امامتت

کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) با انتشار هشتگ #لبیک_یامهدی و هشتگ #عید_بیعت این روز را تبریک گفته و واکنش‌های جالبی از خود نشان دادند.

صاحب‌خبر -

مجله مهر: نهم ربیع‌الاول امسال  هزار و صدوهشتادمین سالروز امامت قائم آل‌محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف است. از شب گذشته کاربران فضای مجازی با اشتراک گذاشتن اشعار و تصاویری از دلتنگی خود برای دیدار امام زمان (عج) نوشتند. کاربران شبکه‌های اجتماعی آغاز امامت و ولایت حجت بن الحسن امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را بر منتظران آن حضرت تبریک گفته و با انتشار تصاویری از کودکان مظلوم یمنی از شوق منتظران برای ظهور نوشتند. در ادامه بخشی از آنها را می‌خوانیم:

سوگند زهرایی: رهبر معظم انقلاب: امام زمان(عج) اکتفا نمی‌کند که یک جامعه‌ای داشته باشد و حصاری به دورش بکشد. امام زمان (عج) با هر حرکت ظالمانه‌ای در دنیا مقابله می‌کند.

س.م.موسوی: به کودکان یمن که هر ده دقیقه یکبار، یکی‌شان آسمانی می‌شود. به کودکان غزه که با شادی و آرامش هفت پشت غریبه‌اند. به کودکان سوری که آوارگی را زندگی می‌کنند. الهی به همه مظلومان، به همه معصومان  یا ارحم الراحمین، ارحم ...

علی شاطری: ۱۱۸۰ سال است که خورشید امامت در پشت ابر پنهان شده. و شیعیان جمعه‌ها را به شوق دیدن خورشید دوازدهم امامت یک به یک پشت سر می‌گذارند.

سپید : همین‌جوری که نشستیم و سرمون به آخور دنیا گرمه و تا گرفتار نشیم ازت یادی نمیکنیم، حالا دم عید بیعت واسه خالی نبودن عریضه: #لبیک_یامهدی

وفا دوران : آقا جان اونقدر روزگارمونو غم گرفته که میشه شعر نادر ابراهیمی رو به شما نسبت بدم و بگم وقتی میبینی فسرده‌ام بنا کننده‌ی شادی‌های من باش که فقط به دست خودت ساخته‌است چون دیگه نه عشق حالمونو خوب می‌کنه نه تغیر خودمون نه هیچی.

فریاد همت: «ارنی» کسی بگوید که تو را ندیده باشد؛ تو که با منی همیشه چه «تری» چه «لن ترانی».

نجبادی: وقتی میگی #لبیک_یامهدی یعنی باید به سفارش پدرشون عمل کنی و محبت مردم رو به این خاندان جذب کنی. خوش به حال اونی که رفیق اهل سنت داره و اون رو سر سفره کرم اهل بیت علیهم السلام می‌نشونه.

رستگار: یکی می‌پرسد اندوه تو از چیست سبب ساز سکوت مبهمت چیست برایش صادقانه مینویسم برای آنکه باید باشد و نیست اللهم عجل لولیک الفرج

س مثل: همانطور که ﺣﻮﺍﺱ ، ﻗﻠﻮﺏ ، ﺍﻓﮑﺎﺭو ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻣﺎ ﺍمام ﺩﺍﺭﻧﺪ. عقول انسانهانیز امام دارند فرمود :ﻣﺎﺍﻧﺪﯾﺸﻪ‌ﻫﺎﯼﺷﻤﺎﺭﺍﻫﺪﺍﯾﺖ میکنیم مولایم آغاز امامتت مبارک...

حمیدرضا حبیبیان: شیخ مفید در کتاب الشیعة روایت کرده که هرکه در روز نهم ماه ربیعالاول چیزی انفاق کند، حقّ تعالی گناهان او را بیامرزد و مستحبّ است در این روز اطعام برادران مؤمن و خوش بو کردن ایشان و توسعه دادن بر عیال و دیگران.

نظر شما