شناسهٔ خبر: 29400178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده خطبه های نماز شهرستان های خراسان شمالی

خبرگزاری صداوسیما

ائمه جمعه شهرستان های استان با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) و تبیین وظایف منتظران حقیقی آن حضرت، در آستانه ایام ولادت فرخنده پیامبر اسلام، بر اتحاد مسلمانان تاکید کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی ائمه جمعه  شهرستان های استان با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) و تبیین وظایف منتظران حقیقی آن حضرت، در آستانه ایام ولادت فرخنده پیامبر اسلام و آغاز هفته وحدت، بر اتحاد مسلمانان تاکید کردند:

امام جمعه شیروان در نماز عبادی سیاسی این هفته با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) گفت : جامعه امروز ما با بهره گیری از آموزه های اسلام ناب  باید خود را برای حکومت واحد جهانی و توحیدی آن حضرت آماده کند .

حجت الاسلام کوثری با اشاره به دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام با حضرت خدیجه سلام الله علیها گفت: با تاسی از این بزرگواران و ترک رفتارها و رسوم نادرست ، می توان ازدواج های آسان و آسمانی را پایه گذاری کرد.

*************

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین نیز با تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و  آغاز هفته وحدت گفت: با تدبیر حضرت امام (ره) و به برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، هفته وحدت، سبب همدلی بیشتر علمای اهل سنت و شیعه و خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.

************

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه هم با قدردانی از برخورد قاطع قوه قضاییه در بازخواست مفسدان اقتصادی گفت: انتظار می رود در مراحل بعدی ، شاهد احکام قاطع برای کسانی باشیم که در عرضه ارز و سکه، بی تدبیری کردند.

************

حجت الاسلام قلیزاده امام جمعه فاروج نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان گفت: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و واگذاری مدیریت به جوانان، پیشرفت کشور شتاب می گیرد.

************

حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم هم با تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: منتظران حقیقی امام زمان با رعایت حلال و حرام خدا ،  داشتن صبر و خوش خلق برای رفع حوائج مردم کوشش کنند.

************

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه نیز با اشاره به 5 آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) گفت: امروز تفکر بسیجی به الگویی بی‌بدیل در جهان تبدیل شده است.

************

و حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه راز هم گفت: در عصر غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، برای رفع سرگردانی، باید به ولی فقیه خود به عنوان خیرالموجودین رجوع کنیم و همدل و متحد باشیم.

 

نظر شما