شناسهٔ خبر: 29400171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تباس: حرف‌های امروز فوتبال لیکس درباره تخلفات پاری سن ژرمن و منچسترسیتی را دو سال پیش زدیم و همه ما را دیوانه خطاب کردند!

مهدی آزادی

تباس همچنان روی اجرایی شدن ایده‌هایش اصرار می‌ورزد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - خاویر تباس، رئيس سازمان لیگ اسپانیا همچنان معتقد است بازی ژیرونا-بارسلونا در میامی برگزار می‌شود.

ایده برگزاری یکی از دیدارهای فصل لالیگا در خاک آمریکا به دنبال توافق نامه همکاری این لیگ با کمپانی رسانه‌ای آمریکایی relevent مطرح شد. بنا بر ادعای تباس، این ایده باعث گسترش درآمدهای باشگاه‌های لالیگا و جهانی‌تر شدن برند لالیگا در قاره آمریکا که سهم قابل توجهی در رسانه‌های دنیا دارد، خواهد شد. ژیرونا و بارسلونا موافقتشان با برگزاری این بازی در میامی را اعلام کرده‌اند اما فدراسیون فوتبال اسپانیا هنوز مخالف این طرح است.

به گزارش موندو دپورتیوو، خاویر تباس درباره برگزاری این بازی می‌گوید:

به احتمال 83٪ این بازی در میامی برگزار می‌شود. هیچ کس مدرکی به من نداده که غیر از این بگوید. نه فدراسیون فوتبال اسپانیا و نه هیچ نهاد بین المللی دیگری. بگذارید فرض کنیم همه موافق هستند. دادگاه هنوز پاسخی به استعلام ما نداده اما به تلاشمان ادامه خواهیم داد تا به هدف برسیم. به نظرم کاری که اخیرا در میامی درباره این بازی انجام شد، بی نقص بود. می‌توانید از این حرکت، اشتیاق مردم میامی به برگزاری این بازی در آن منطقه را ببینید. در حال حاضر لالیگا بیشتر از اینکه به خاطر نتیجه یک بازی مهم در آمریکا شناخته شده باشد، به خاطر برگزاری احتمالی این بازی در بورس است.

و نظرتان درباره افشاگری‌های فوتبال لیکس درباره پی اس جی؟ حرف‌هایی که فوتبال لیکس می‌زند را ما دو سال پیش گفتیم. در آن زمان ما را دیوانه خطاب کردند. نیازی به افشاگری فوتبال لیکس نیست. کافی است به حساب‌های دو باشگاه - سیتی و پاریس - نگاه کنید تا به راحتی متوجه دوپینگ آنها در زمینه رقم قراردادها شوید. چنین ارقامی ممکن نیست. پرونده آنها دوباره بررسی می‌شود و از نظر من به احتمال 90٪ پاری سن ژرمن محروم خواهد شد.

نظر شما