شناسهٔ خبر: 29399701 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شهردار جدید تهران واقعا می خواهد متخصصان خارجی را به کار بگیرد؟

مهر نوشت:پیرو انتشار فیلمی مبنی بر اظهارات شهردار منتخب تهران در خصوص استفاده از کارشناسان و متخصصان خارجی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توضیحاتی را در مورد دیدگاه حناچی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

فیلمی که به تازگی از حناچی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران  و در زمان معاونت معماری و شهرسازی وی ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.

گفتنی است؛ همان طور که در برنامه های حناچی ذکر و در کمیسیون های مختلف شورای شهر به بحث و بررسی گذاشته شد، تاکید شهردار منتخب تهران در تمامی حوزه های شهری بر استفاده و تکیه بر توانمندی های داخلی است. تدریس در دانشگاه و تربیت متخصصان داخلی که یکی از مشغولیت های حناچی در سال های اخیر است نیز در همین راستا انجام می شود.

با این وجود، بدیهی است به دلیل زیست شهروندان در این دوره در دهکده جهانی و ارتباط روزافزون متخصصان و کارشناسان حوزه های مختلف با یکدیگر فارغ از قومیت و ملیت آن ها، شهردار منتخب تهران در کنار تکیه بر توانمندی های داخلی، انتقال تجربیات کارشناسان خارجی را در برخی زمینه ها مناسب می داند.

بر این اساس، برخلاف حواشی مطرح شده به دنبال انتشار فیلم، حناچی انتقال تجربیات کارشناسان خارجی را تنها در کنار بهره مندی از ظرفیت نیروهای داخلی مفید می داند.

1717

نظر شما