شناسهٔ خبر: 29397893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دیلم:

جامعه مهدوی بیشتر به همه جهان معرفی شود

بوشهر - امام جمعه دیلم گفت: باید در معرفی جامعه مهدوی بیشتر تلاش کرده و آن را به همه جهان معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالحسن حسینی بوشهری با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) وعرض تسلیت به محضربقیه الااعظم (ص) ومقام معظم رهبری ورهروان حضرتش افزود: امام حسن عسکری (ع)می فرماید دوخصلت وجود دارد که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد یکی ایمان به خدا و دیگری خدمت رسانی به برادران دینی است که وقتی این دودرکنارهم قراربگیرند تاارزش پیداکنند.

وی سالروز امامت امام زمان(ع) رابه همه شیعیان ومسلمانان تبریک گفت و اظهار داشت: امامی که سایه لطف ورحمتش برسرماشیعیان است همچون افتابی هست که تمام هستی رادر وجود ذی‌جود خود بهره‌مند می‌سازد اما اکنون در پس پرده غیبت است و دیده‌ها از دیدن روی او محروم است.

وی گفت: این مناسبت بزرگترین دولت الهی دهه امامت و ولایت است و ما امروز در عصری به عنوان عصر مهدوی زندگی می‌کنیم و باید در معرفی جامعه مهدوی بیشتر تلاش کرده و آن‌را به همه جهان معرفی کنیم.

امام جمعه دیلم به حضور سومین دوره استانداراستان بوشهردرشهرستان دیلم اشاره کردو ضمن توجه واهمیت استاندار،نماینده مجلس ومدیرکل استان ومدیران ومعاونبن وفرماندار واعضای شورای اداری جهت رسیدگی نزدیک به مشکلات مردم درروستاهها وشهرستان تقدیر کرد و گفت: استاندار بوشهر با حضور خود به مسائل روستایی و شهری  در زمینه های اشتغال روستایی و مسکن و اشتغال جوانان تاکید فراوانی داشتند که این نشان از این است که باید برای رونق و پیشرفت این زمینه‌ها از تمام ظرفیتها و زیرساخت‌ها استفاده شود و امروز حضور مسئولین در کنار یکدیگر و در کنار مردم با یک انسجام بیشتری سبب پیشرفت و گسترش رفع این مشکلات کمک خواهد کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانی جانبازان و معلولین در مسابقات پارالمپیک آسیایی  ضمن تقدیر از افتخارافرینی این جانبازان این موفقیت رانشانه عزم راسخ وبه کارگرفتن ظرفیتهای پنهان است ودرکشورمااگراین ظرفیتهای پنهان به کار انداخته شود زمینه‌ساز پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ خواهد بود.

وی پیروصحبتهای معظم له بیان داشت : بابکارگیری این ظرفیتهاوپتانسیلها وظرفیتهای پنهان می توانیم شاهدپیشرفت کشورباشیم .

حسینی بوشهری به برخی ازاین ظرفیتها اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از روابط بین المللی، تجاری، منابع زیرزمینی اگرشناسایی شودمی تواندتاثیربسزای درپیشرفت کشورداشته باشد.

وی  آغازهفته وحدت هم که از ۱۲ ربیع شروع می شود را گرامی داشت وانرافرصتی مناسب برای طرح نیازهای جهان اسلام اتحادوهمدلی وپرهیز ازاختلافات دربین مردم منطقه وبویژه مسلمانان دانست.

وی با تبریک هفته بسیج  به گفته مقام معظم رهبری که می فرماید بسیجی واقعی باید دارای ویرگیهای ایمان واخلاص پیش روبودن، دغدغه مند، مسئولیت پذیر و آرمان‌گرا  واقع بین و دشمن شناس و منظم را نشانه بسیجیان سلحشور دانست و گفت: بسیج نقش بسیارمهمی درکوتاه کردن دست متجاوزان درکشورداشته وداردوبه تعبیری امروزبخشی مهمی ازپیشرفت کشورمرهون رشادتهای بسیجیان  است که درزمینه های مختلف پیشرفت بسیارخوبی داشته است.

امام جمعه دیلم به آمریکا وتحریم هایی که این روزهابه از آنها نام می برد اشاره نکرد و گفت: امریکا گفته اگرملت ایران نمی خواهداز گرسنگی بمیرد باید تسلیم ما شود و در این جا جانشین محترم سپاه جواب جالبی به کشور آمریکا خطاب داشته بودند که گفت: دور ریز غذاهای مردم ایران می تواند به تنهایی ملت آمریکا را سیر کند اینها خیال می کنند که این فشارها باعث می شود که ملت مادست از اعتقادات و ارمان‌های خود بردارد ولی اینطور نیست و کور خواندید و هر وقت دولت وملت ماهم پیمان شدند غول وشاخ امریکا را بشکنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری هم دراین مرحله فرمودماقادربه شکست انهاخواهیم بود و سیلی دیگربرصورت امریکاخواهیم زدوهمین بی اعتنای مردم به فراخوانی امریکاوعدم افزایش قیمت ارز و قاطعیت قوه قضاییه نشان از این است که امریکا و چالش درست شذه اش بی تاثیر است و هیچ کاری نمی تواندانجام بدهد.

نظر شما